برپایی نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور و پله برقي برپا می شود

 سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور ، پله برقی ، بالابرها ، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته

سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور ، پله برقی ، بالابرها ، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 19 بهمن با حضور چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز   سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور،پله برقی و بالابرها ؛ در این نمایشگاه دویست شرکت داخلی و خارجی از کره جنوبی، ترکیه ، هند ، امارات متحده عربی ، ایتالیا ، اوکراین ، چین و آلمان،جدیدترین و نوین ترین تولیدات و فناوری های نوین این صنعت را ارائه می کنند.

در این نمایشگاه ؛ پله برقی ، بالابرها و قطعات ، تجهیزات و لوازم جانبی ، انواع آسانسور ساختمان های اداری ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، آسانسورهای نمای شیشه ای ، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها،ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته ارائه خواهد شد. سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور ، پله برقی ، بالابرها ، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته نسبت به پارسال

از نظر تعداد مشارکت کنندگان داخلی و خارجی 70 درصد و از نظر فضای نمایشگاهی 65 درصد رشد یافته است.

قرار است چند کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت : این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع و همچنین فضای باز محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

علیرضا آموخته افزود : بکارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارد بین المللی، آشنایی تولیدکنندگان داخلی با نوین ترین فناوری های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی از مهمترین اهداف نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور است.

وی با بیان اینکه در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی هم بازدید خواهند کرد، گفت : در

نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته علاوه قطعات و تجهیزات ؛ مراکز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی و نشریات تخصصی این حوزه نیز حضور موثری خواهد داشت.

آموخته اضافه کرد : رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از فناوری های نوین در این صنعت ، موجب شده است صنایع مرتبط با این بخش نیز روند توسعه و رشد خود را طی

و نیازهای موجود را رفع کند.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور ، پله برقی و بالابرها گفت : در سال های اخیر صنعت آسانسورسازی به ویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجهی در ساخت آسانسور داشته است.

آموخته خاطرنشان کرد: صنعت آسانسور ، پله برقی و بالابر از صنایعی است که موجب روان سازی و مصرف حداقل انرژی و زمان در حمل و نقل و جابجایی انسان و کالا می شود و رشد انبوه سازی و بلند مرتبه سازی در دنیای امروز ، نیاز به صنعت آسانسور و پله برقی را افزایش داده است.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها افزود : پیش بینی می کنیم در آینده، تهران به یکی از قطب های نمایشگاهی صنعت آسانسور و پله برقی منطقه ای جهان تبدیل شود.

این نمایشگاه به همت سازمان توسعه تجارت ایران ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با حمایت سندیکای صنعت آسانسور و پله برقی ایران ، انجمن تولیدکنندگان قطعات و دیگر انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.

در حال حاضر در کشور سالانه حدود 100 هزار دستگاه آسانسور و حدود یک هزار دستگاه پله برقی نصب و استفاده

می شود.

قیمت آسانسور با توجه به ظرفیت، تعدادطبقات و توقف، نوع موتور و جنس آسانسور ؛ متفاوت است اما قیمت آن از حدود 40 میلیون تومان آغاز می شود و تا حدود دویست میلیون تومان نیز می رسد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای برگزاری از ساعت 9 تا 16 با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از این نمایشگاه بازدید کنند.

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;