بروزرسانی تعرفه ۱۴۰۲ جهت رفع مهمترین دغدغه مهندسین

مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در دیدار جمعی از اعضای هیئت مدیره با مهندس توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مازندران ضمن تشکر از زحمات دکتر علیخانی معاون سابق عمرانی استانداری مازندران حضور مهندس توکلی را به دلیل سابقه فنی متعدد در مدیریت‌های شهری و فنی بسیار با اهمیت دانست و افزود: مجموعه سازمان نظام مهندسی آمادگی هر نوع همکاری مشترک با معاونت عمرانی استانداری مازندران در امور فنی را دارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، وی موضوع دو نقشه بودن را یکی از معضلات ساخت و ساز استان دانست گفت امیدوارم با مدیریت جنابعالی این موضوع در استان مدیریت شود تا تخلف‌ها به حداقل برسد.
رییس سازمان مازندران ساختمان‌های بلند مرتبه و چگونگی نظارت بر آن‌ها و موضوعاتی مانند اطفاء حریق در این ساختمان‌ها را بدلیل نبود تجربه نظارت کافی و امکانات سخت افزاری لازم، یکی دیگر از معضلات ساخت ساز استان مازندران دانست و گفت: موضوع ساختمان‌های ناایمن استان نیز یکی دیگر از دغدغه‌های مهم سازمان نظام مهندسی است که نیازمند تصمیم گیری جدی مسئولان ذیربط در استان جهت ساماندهی اوضاع ساختمان‌های ناایمن می‌باشد.
مهندس یزدی نژاد همکاری با دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به نهضت ملی مسکن همراستا با سیاست‌های استانی را یکی از نقاط قوت این دوره هیئت مدیره سازمان مازندران دانست و گفت علیرغم همه هم کاری‌های سازمان نظام مهندسی موضوع تعرفه سال جدید بعنوان مهمترین دغدغه مهندسین مغفول مانده و انتظار داریم تا هیئت چهارنفره در این مورد هر چه سریع‌تر تصمیم گیری نماید.
مهندس توکلی سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری مازندران نیز ضمن تشکر از دغدغه‌های سازمان مازندران در حوزه‌های فنی، خواستار هماهنگی و وحدت میان مهندسین و دستگاه‌های اجرایی جهت تثبیت جایگاه مطلوب مهندسین در استان مازندران شد.
وی حفظ احترام پیشکسوتان و حمایت از مهندسین فاقد پروانه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اعتبار و احترام مهندسین در میان مردم بسیار مهم بوده و نیاز هست تا هیات مدیره در این راستا همسو و با تعامل با یکدیگر کمک کنند تا مشکلات جامعه مهندسین به حداقل برسد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;