بررسی وظایف کارشناسان ماده ۲۷ با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس

روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه، در دیدار رئیس و دبیر سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با رئیس کمیسیون عمران مجلس، موضوعات مربوط به کارشناسان ماده ۲۷ سازمان نظام‌مهندسی، موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، روز یک‌شنبه  ۲۵ آبان ماه، مهندس سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران و  مهندس الهه رادمهر دبیر هیأت مدیره سازمان، میهمان دکتر  رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بودند.
در این دیدار که با حضور دکتر پاک‌فطرت، عضو کمیسیون عمران و نمایندگان کانون وکلای دادگستری و همچنین نمایندگان شورای مرکزی انجام شد، موضوع وظایف کارشناسان ماده ۲۷ قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان موردبحث و بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.
در این دیدار مهندس سعیدیان ضمن بیان توضیحات کامل در مورد وظایف کارشناسان ماده ۲۷ به عدم تضاد وظایف کارشناسان ماده ۲۷ نظام‌مهندسی و کارشناسان رسمی اشاره نمود.
مهندس رادمهر نیز به فرایند دریافت صلاحیت اشاره نمود و گفت: کارشناسان ماده ۲۷ نظام‌مهندسی پس از انجام مراحل قانونی و قبولی در آزمون، این صلاحیت را دریافت می کنند و در هفت رشته ساختمانی بشکل تخصصی فعالیت دارند.
دکتر رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز ضمن ارائه توضیحات در این مورد، حضور نمایندگان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در کمیسیون عمران مجلس در جلسه اتخاذ تصمیم حول این موضوع را لازم و ضروری خواند و از نمایندگان سازمان نظام‌مهندسی خواست که جهت نتیجه‌گیری مناسب تر در این جلسات شرکت نمایند.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;