برج های خیره کننده در قلب شهر آسمانخراش

به گزارش تاسیسات نیوز، پروژه ای پرهزینه که به دنبال وقوع طوفان شن برنامه ریزی شده و هدف آن ایجاد مسیری برای فرار از سیلاب یا سایر بلایای طبیعی است.

 

 

 

1.9 میلیون کیلوگرم مس برای نمای ساختمان های مسکونی مجلل SHoP واقع در منهتن استفاده شده است. برق این ساختمان ها مستقل و از خارج شبکه تامین می شود.

 

 

 

ساختمان های مسی آمریکا به ترتیب 41 و 48 طبقه اند و به گفته سازنده آنها طراحی زاویه دارشان صرفاً به دلیل ظاهر زیبا نیست بلکه به حداکثرساختن نما هم کمک می کند. نکته جالب اینکه رنگ نمای این ساختمان ها با اکسیدشدن مس در طول زمان تغییر می کند.

 

 

 

به فضایی که در اصل برای یک سوئیت پنت هاوس در نظر گرفته شده، 5 ژنراتور اضطراری گازی داده شد تا برق کافی را برای تداوم کار یخچال ها، شارژ دستگاه های موبایل به اضافه استفاده از آسانسور برای حداقل یک هفته پس از قطعی برق تامین کند.

 

 

 

سیستم های تهویه و گرمایش و سایر تجهیزات مهم بسیار بالاتر از سطح خیابان نصب می شوند تا خطر ورود اب سیلاب به آنها کاهش یابد. به علاوه، نمای مس در 20 فوتی (6 متر) حتی در یک سیلاب جدی غوطه ور نمی شود و در نتیجه آسیب نمی بیند.

 

 

 

حالت ارتجاعی تنها بخشی از هدف ساختمان مسی آمریکا برای ارایه تجربه زندگی مجلل است. ورودی هر برج یک لابی بزرگ با سقف های 25 فوتی (7.6 متری) است که مشرف بر یک پارک منظره سازی شده و کوهستان است. ساختمان ها با یک پل آسمان سه طبقه به طول 30 متر و ارتفاع 91 متر به هم وصل می شوند که مراکزی مثل یک استخر و سونا و سالن استراحت و کافه تریا را در خود جای داده است.

 

 

 

ساکنین همچنین از دسترسی به یک دیوار صخره نوردی، سالن ورزشی، حمام ترکی با خزینه و یک سونای خصوصی بهره مند هستند. در راس برج شرقی یک استخر شنای با دوش های بیرونی به اضافه کافه آسمان و سایر تسهیلات تعبیه شده است.

 

 

 

سکونت در ساختمان های مسی آمریکا تدریجی خواهد بود و در حال حاضر 761 واحد دارای سکنه است. نرخ اجاره از 3200 دلار در ماه برای سوئیت ها، 4500 دلار برای واحدهای یک خوابه تا 6650 دلار برای واحدهای دوخوابه است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;