برای داشتن تاسیسات ساختمانی بهتر چه کار کنیم ؟

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از موارد مهم و ملزوم میباشد که باید در هر ساختمانی آن را رعایت کنیم چرا که ما برای داشتن یک ساختمان امن نیاز داریم که به طور مثال سیستم گرمایشی آن را توجه ویژه نماییم .
هر ساختمان با توجه به شرایطی که دارد قطعا به واحد تاسیسات ساختمان نیاز دارد تا بتوان در ایجاد و تعمیر و نگهداری موارد در دسترس باشند تا بتوانیم با خیالی راحت فصل های سال را بگذرانیم و همچتین تعمیرات به موقع و حتی استفاده از لوازم مناسب موجود باعث در خیلی از موارد از جمله مصرف انرژی صرفه جویی شود .
یکی از موارد مهم و ملزوم میباشد که باید در هر ساختمانی آن را رعایت کنیم چرا که ما برای داشتن یک ساختمان امن نیاز داریم که به طور مثال سیستم گرمایشی آن را توجه ویژه نماییم .
چرا که در فصل های مختلف سال به آب گرم نیاز داریم و در فصل سرد نیز ایایرن نیاز برای گرمایش منزل بیشتر خواهد شد پس باید توجه ویژه ای به این موارد داشته باشیم .
و همینطور تعمیرات به موقع و اصولی و همچنین استفاده از محصول مناسب میتواند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خوبی داشته باشد .
فروش منبع کوئل دار ۷۰۰x393 – برای داشتن تاسیسات ساختمانی بهتر چه کار کنیم ؟
فروش دیگ چدنی شوفاژکار به صورت تخصصی انجام میگردد.
اگر به دنبال این هستید که بدانید دیگ های چدنی چیست و قیمت آن در بازار به چه صورت میباشد حتما تا انتهای این مقاله مارا همراهی نمایید و جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ای که در انتها قرار داده ایم تماس حاصل نمایید .
دیگ چدنی چیست
دیگ آب گرم از مهترین اجزای موتور خانه ساختمان به شمار میرود . دیگ ها بسته به نوع سیال محتوی آنها و جنس بدنه از انواع مختلفی تشکیل شده اند .
دیگ چدنی یکی از متداول ترین انواع دیگ هاست که با استفاده از حرارت ناشی از سوختن ماده سوختی در مشعل درجه حرارت سیال داخل آن را بالا میبرد .
دیگ های موتورخانه یا فولادی اند یا چدنی .
در تولید این نوع دیگ ها از چدن خاکستری استفاده می شود. تولید دیگ های چدنی در ظرفیت های مختلف، به صورت پره ای و معمولاً به روش ریخته گری انجام می شود.
تعداد پره های تشکیل دهنده این دیگ ها متاثر از ظرفیت حرارتی مورد نیاز است و هر چه به ظرفیت بالاتری نیاز باشد، لازم است که از دیگ چدنی با پره های بیشتر استفاده به عمل آید.
مونتاژ و نصب دیگ چدنی باید با دقت و توسط سرویسکاران با تجربه انجام شود. هر دیگ بر حسب ظرفیت آن از یک پره جلو، یک پره عقب و تعدادی پره وسط تشکیل می شود.
این پره ها بوسیله بوش به یکدیگر متصل می شوند. بین پره های انتهایی با هم و با پره های وسطی تفاوت وجود دارد، حال آنکه تمام پره های وسط یکسان هستند. شعله مشعل در فضای وسط پره ها قرار می گیرد.
به منظور افزایش راندمان دیگ و استفاده حداکثری از انرژی حرارتی تولید شده از احتراق ماده سوختنی، مجراهای خاصی در محیط پره ها تعبیه می شود که گازهای حاصل از احتراق با عبور از آنها، انرژی خود را به داخل دیگ منتقل می کنند.
استفاده از انواع دیگ های چدنی برای فشارهای پایین و حداکثر برای فشار ۵ بار توصیه می شود. با توجه به پره ای بودن ساختار این دیگ ها، می توان ظرفیت حرارتی آنها را افزایش داد.
همین ویژگی سبب سهولت حمل و نقل آسان آنها نیز می شود. جنس چدنی این نوع دیگ ها باعث می شود که مقاومت خوبی در مقابل خوردگی از خود نشان دهند.
فروش منبع کوئل دار
منبع کوئلدار چیست ؟
بیشتر برای گرم کردن آب سرد ورودی شهرها استفاده میشود منبع کوئل دار به منبعی گفته میشود که آب گرم بهداشتی شهرها و شهرک های صنعتی را تامین میکند.
روش کار منبع
از یک مخزن بزرگ و کوئل هایی که به صورت شاخه هایی لوله رفت و برگشتی طراحی شده اند تشکیل شده است و روش کار آن نیز به صورت میباشد : آب بهداشتی درون مخزن نگهداری میشود و آب گرم و یا بخار از بویلرها درون شاخه های رفت و برگشت کوئل ها عبور داده میشود و آب به صورت مستقیم با شاخه های لوله منبع کوئل دار در ارتباط است کم کم گرم میشود .
جنس لوله های کوئل بیشتر از جنس مس و استیل است این نوع فلزها ضریب انتقال حرارت بالایی دارند و به همین دلیل است که برای گرم کردن آب از این نوع فلزات استفاده میشود .
آب سردی که خارج از لوله های کویل را احاطه کرده است به راحتی با لوله های کوئل که درون آنها آب داغ و یا بخار آب جریان دارد در تماس است و همین باعث میشود حرارت لوله ها به آب انتقال داده شود و آب نیز گرم شود.
قابلیت
این منبع ها در مقایسه با برخی از آبگرمکن های صنعتی برتر شناخته شده اند
زیرا این نوع منابع قابل تعمیر اند و در صورت مشاهده ترکیدگی ، پوسیدگی و یا رسوب گرفتگی به راحتی ترمیم میشوند
آب گرم تولید شده به وسیله منبع های کول دار کاملا بهداشتی بوده و مهم ترین نکته منبع های کوئل دار به دلیل داشتن منبع اصلی انتقال حرارت افت حرارت پایینی دارند و همین باعث میشود همیشه آب گرم بماند.
مبدل آب گرم مصرفی – برای داشتن تاسیسات ساختمانی بهتر چه کار کنیم ؟
مبدل آب گرم مصرفی
برای خرید مبدل آب گرم مصرفی با مناسب ترین قیمت با ما در ارتباط باشید .
مشاوره درست
همه ما در هنگام خرید وسیله ای دوست داریم بهترین و مناسب ترین مورد را با توجه به شرایط موجود و همچنین سرمایه ای که داریم انتخاب نماییم .
هنگام مراجعه به شرکتهای تاسیسات در نظر داشته باشید که؛ ارائه دهنده کدام خدمات طراحی ، اجرا، نصب ، تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان هستند؟
هر ساختمان فراخور نوع کاربری خود از تجهیزات خاصی در موتورخانه بهره مند می باشد که این تجهیزات باید در طول عمر ساختمان به درستی عمل کنند و فاقد هر گونه عیب و ایرادی باشند. سرویس دهی کامل و صحیح این تجهیزات در همه موارد بستگی به نگهداری پیشگیرانه آنها دارد. برخی از خدمات مهم در این خصوص شامل موارد ذیل هستند:
طراحی و اجرای سیستم موتورخانه مرکزی
طراحی و اجرای سیستم گرمایش از کف
طراحی و اجرای استخر، سونا و جکوزی
نصب و سرویس پمپ آب رسانی ساختمان
نصب و اجرای تجهیزات تصفیه آب شامل سختی گیر ، فیلترشنی و..
عایق کاری منایع و لوله های موتورخانه گرمایشی
فروش دیگ چدنی –
برای داشتن تاسیسات ساختمانی بهتر چه کار کنیم ؟
اجرا ی کامل و نگهداری موتورخانه گرمایش مرکزی به همراه نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات شامل : دیگ آب گرم و بخار ،ساخت و نصب مخازن ذخیره آبگرم ، منابع دوجداره، منبع انبساط باز، راه اندازی و سرویس مشعل موتورخانه، اجرای سیستم آبرسانی به همراه بوستر پمپ آبرسانی ، نصب سختی گیر و فیلتر شنی و سیستم تصفیه آب، اجرای کامل لوله کشی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان
برخی از خدمات و محصولات دیگر که میتوانید در اینجا به آن دسترسی داشته باشید
مبدل آب گرم مصرفی
فروش دیگ چدنی
فروش دیگ چدنی شوفاژکار
فروش منبع کوئل دار
فروش و اجرا سختی گیر
نصب مبدل آب گرم
اجرا مبدل آب گرم
اجرا دیگ چدنی
نصب دیگ چدنی شوفاژکار
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;