با 5 دلار مواد لازم برای طراحی های خود را سبک کنید !

با 5 دلار مواد لازم برای طراحی های خود را بسیار سبک کنید !

به گزارش تاسیسات نیوز :با پرداخت 4.99 دلار و خرید نرم افزار weRMS 2013 روی سیستم عامل اندروید خود که به شما می گوید چه مواد اولیه ای را در طراحی های خود جایگزین کنید و نیز مشخص می کند با این جایگزینی به چه میزان در وزن و قیمت تمام شده محصول صرفه جویی نمودید طراحی های خود را پیشرفته نمایید .این نرم افزار به شما می گوید که با مواد اولیه انتخابی به چه میزان نیاز است تا هزینه نمایید و در مخزن اطلاعاتی خود بیش از 600 نوع مواد اولیه را با ریز ترین نکات جای داده است .


نخست اطلاعات مربوط به قطعه یا سازه ای را که در حال ساخت آن هستید و مواد تشکیل دهنده را وارد کنید ، سپس خصوصیات یا ویژگی خاصی از آن را که مد نظر است تا باقی بماند انتخاب می نمایید ، سپس یکی از این سه نوع مواد اولیه که می خواهید در محصول به کار برده شود انتخاب نمایید : 1- فلزات 2- سرامیک ها 3-مواد ارگانیک شامل پلاستیک و کامپوزیت .
نرم افزار Weight Reduction Material Selector یا همان weRMS بدون اتلاف وقت لیست همه ی موادی که می توانند با جایگزینی وزن تمام شده و قیمت تمام شده و یا حتی کیفیت محصول شما را بهتر نمایند به شما خواهد داد و نیز حتی میزان صرفه جویی شما را نیز در هر مورد به صورت درصد و قیمت به ازای هر پوند وزن اعلام خواهد کرد .


بر اساس منابع مختلفی که در این نرم افزار قرار داده شده و به نسبت شرایط روز نرم افزار بهترین انتخاب را نیز برای شما نمایش خواهد داد . قدرت تشخیص این نرم افزار برای ماده ای که کمترین وزن ممکن را با حد اقل افزایش قیمت برای شما فراهم می کند حیرت انگیز است . شما به انتخاب خود بر اساس رابطه میان وزن و قیمت تمام شده با تغییر منوی نرم افزار می توانید سبک ترین ماده با قیمت بالا یا بیشترین صرفه جویی با وزنی بیشتر یا بهترین وزن با بیشترین صرفه جویی در قیمت را پیدا نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;