با مقصران حوادث گودبرداري غيراصولي برخورد مي شود

نظام مهندسی

«مهدي هاشمي» رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در اين باره مي گويد: از اين پس با متخلفان و مقصران حوادث گودبرداري هاي غيراصولي در سطح کشور با شدت بيشتري برخورد مي شود و دستگاه قضايي نيز با جديت پيگير اين موضوع است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  وي اظهار مي کند: تاکنون بالاترين آمار ريزش هاي ساختماني بر اثر گودبرداري هاي غيراصولي در سطح کشور ۱۰۰ مورد مربوط به سال ۱۳۹۰ بوده است که به دنبال اقدامات انجام شده درخصوص اجراي مقررات ساختماني، آمار اين حوادث سير نزولي را طي مي کند.

وي با بيان اين که کنترل هاي مضاعفي را براي پيشگيري از گودبرداري هاي غيراصولي انجام داده ايم، مي افزايد: اگر مردم و مالکان ساختمان مقررات را به طور صحيح و مطابق روال اجرا کنند شاهد وقوع اين حوادث تاسف بار نخواهيم بود.

هاشمي اضافه مي کند: اگر مردم در ساخت و سازها مقررات ساختماني را رعايت و از مجريان ذي صلاح استفاده کنند، اين گونه حوادث روي نمي دهد.

وي تصريح مي کند: در شوراي انتظامي سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور تخلفات با شدت پيگيري مي شود و پروانه هاي برخي از مهندسان و يا شرکت هاي ذي ربط لغو شده و از سوي ديگر اقدامات پيشگيرانه نيز به جد در حال انجام است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;