باز هم قاتل خاموش جان گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 108 را به خیابان جهان آرا، خیابان بیست و نهم غربی اعزام کرد.

 

 

فریبرز رضا تاجی افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص اظهارداشت: بنا به گفته همسایگان، دو نفردرطبقه اول یک ساختمان چهار طبقه مسکونی تک واحدی به مساحت 60 متر مربع زندگی می کردند اما چندین ساعت بود که از آن ها خبری در دست نبود.

 

 

وی افزود: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص درب این واحد مسکونی را باز کردند و با استفاده از دستگاه تنفسی وارد واحد مسکونی شدند و دو مرد جوان 27 و 28 ساله که در داخل این منزل افتاده بودند را از ساختمان خارج کردند.

 

 

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به اینکه آتش نشانان هر دو مرد را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند، ادامه داد: متأسفانه پس از معاینات اولیه، عوامل اورژانس مرگ این دو نفر را تأیید کردند و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی منزل مسکونی و تحویل آن به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

 

 

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران علت این حادثه را روشن بودن وسایل گرمایشی به مدت طولانی، بسته بودن منافذ ورود و خروج هوا و نقص در دودکش خروجی آبگرمکن دیواری اعلام کردند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;