برگزاری دوره آموزش بازسازی شبکه‌های فاضلاب

برای اولین بار در کشور نخستین دوره آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب با تکنیک CIPP – UV در اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، نخستین دوره آموزشی روش‌های نوسازی و بازسازی شبکه‌های جمع آوری فاضلاب با بهره‌گیری از تکنیک  CIPP – UV،  توسط کارشناسان آلمانی  و چینی در شهر اصفهان صورت گرفت .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هدف از اجرای این دوره، معرفی روش‌های نوین بازسازی شبکه‌های فاضلاب و تبیین انواع تکنیک ها برای منتخبین جامعه هدف است.
امینی افزود: معاونین بهره‌برداری و مدیران نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت‌های آبفا استانی، از مخاطبان اصلی دوره آموزش روش‌های نوسازی و بازسازی به شمار می‌آیند.
به گفته وی در هفته نخست آموزش روش‌های بازسازی، مدیران نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب کلانشهر اصفهان نیز در دوره مذکور حضور یافتند.
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان داشت: این بسته آموزشی در ۴ گروه و طی ۴ هفته برگزار خواهد شد که میهمانانی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت‌های آبفا تهران، یزد و … در هفته دومِ دوره حضور خواهند داشت.
امینی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد نخستین دوره آموزشی با موضوع روش‌های نوسازی و بازسازی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با بهره گیری از تکنیک “CIPP – UV” خاطر نشان ساخت: در این دوره، سعی بر آن شده تا افزون بر ارایه مطالب به صورت تئوری و در قالب کلاس‌هایی که توسط اساتید و کارشناسان پروژه ترمیم شبکه فاضلاب کلانشهر اصفهان برگزار می‌شود؛ مدعوین با حضور در محل پروژه، عملیات های شستشو و بازرسی (CCTV) و بازسازی به روش “CIPP – UV” را از نزدیک مشاهده کرده و از جزئیات فنی، اجرایی و مهندسی عملیات های فوق نیز آگاه شوند.
گفتنی است؛ نخستین دوره آموزشی با موضوع روش های نوسازی و بازسازی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با بهره‌گیری از تکنیک “CIPP – UV” توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و با همکاری و مشارکت دانشکده آب و برق وزارت نیرو و شرکت ژرف کار جم برگزارشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;