بازسازی سیستم سرمایشی و تهویه بیمارستان رسول‌ اکرم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در حال حاضر کارایی سیستم سرمایشی بیمارستان رسول‌ اکرم تا ۸۰ درصد بازگردانده شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، اشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: توافق اولیه با معاونت توسعه وزارت بهداشت برای خرید سیستم سرمایشی جدید  بیمارستان حضرت رسول انجام شده و کارشناسان وزارت بهداشت بازدیدهای میدانی خود را انجام داده اند. معاونت توسعه نیز تامین هزینه این کار را قبول کرده است.
به گفته وی سیستم سرمایشی بیمارستان حضرت رسول مدتی دچار اختلال شده بود که با هزینه یک و نیم میلیارد تومان بازسازی و نوسازی شده است؛ در حال حاضر تا ۸۰ درصد کارآیی سیستم سرمایشی بازگردانده شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا ۷۰ دستگاه کولر آبی، گازی و پنکه خریداری و در بخش ها به کار گرفته شده اند.
او بیان کرد: بیمارستان حضرت رسول بالغ بر ۷۰ هزار متر مربع زمین دارد. این مرکز درمانی دارای ۶۵۰ تخت فعال و ۴۰ اتاق عمل جراحی است. این مرکز بیمارستانی نیاز به بازسازی و نوسازی تاسیسات خواهد داشت.    
   مشکی گفت: در حال حاضر دمای بخش ها بین ۱۵ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است و از نظر سرمایشی مشکلی وجود ندارد.
چندی پیش تصویر عکس یک پنکه در یکی از بخش های بیمارستان حضرت رسول اکرم در فضای مجازی منتشر شده بود که مسئولان ذی ربط این‌گونه به آن پاسخ دادند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;