بازرسی کل قزوین وضعیت ساختمان‌های ناایمن را پیگیری می‌کند

بازرس کل قضایی استان قزوین با اشاره به تشکیل کمیته شناسایی ساختمان‌های ناایمن در بازرسی کل افزود: بازرسی کل استان ضمن پیگیری رفع مشکلات ساختمان‌های ناایمن؛ با محوریت حاکمیت قانون، پشتیبانی از مالکیت مشروع و به منظور حفظ جان و مال شهروندان، حمایت‌های لازم را از سازمان نظام مهندسی خواهد داشت.
به گزارش تاسیسات نیوز، عبدالله آقاعلیخانی در بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر اهمیت طرح و سیمای شهری اظهار کرد: اهمیت و ارزش طراحی شهری بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند، چراکه منظر شهری می‌تواند بر میزان شادی و افسردگی شهروندان، فرهنگ و حتی تربیت فرزندان تاثیر داشته باشد.
بازرس کل قضایی استان قزوین افزود: سازمان نظام مهندسی در کیفیت ساخت و سازها نقش موثری دارد از این رو لازم است تعامل و بهره گیری نهادهای اجرایی متولی نظارت بر اصول فنی ساختمان و شهرسازی از ظرفیت‌های فنی و کارشناسی این سازمان، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
این مقام مسئول ادامه داد: کارها نباید بر اساس سلایق اشخاص و قائم به شخص صورت گیرد، لیکن اقدامات باید منتج به فرآیندسازی و ریل گذاری شده تا با جابجا شدن افراد روند ارائه خدمات و انجام امور تغییر نکند.
آقاعلیخانی خاطر نشان کرد: بازرسی کل استان علاوه بر مساعدت در امر توسعه استان، مانع تخلفات، جرائم اداری و اقتصادی و هم چنین عدم شفافیت در دستگاه‌های اجرایی نیز است.
در پایان این نشست امیر کلهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز با ابراز خرسندی و تشکر از تشکیل این جلسه، بر تداوم همکاری‌ها و حمایت‌های بازرسی کل استان از سازمان متبوع خود، تاکید کرد.
در ابتدای بازدید آقاعلیخانی با حضور در بین متقاضیان و استماع مسائل و مشکلات آن‌ها دستورات لازم را نیز جهت پیگیری درخواست‌های قانونی ایشان صادر کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;