ایران رادیاتور کارگاه آموزشی برگزار می کند

ایران رادیاتور همزمان با برپایی همایش فن آوری های نوین صنعت ساختمان دو کارگاه تخصصی آموزشی برگزار می کند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، همزمان با برپایی همایش فن آوری های نوین صنعت ساختمان ، ایران رادیاتور دو کارگاه تخصصی آموزشی با عنوان مقررات ملی ساختمان – دودکش های ساختمانی و نیز شناخت و  بررسی انواع اتصالات پنج لایه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار می کند.

محمد صائب کمالی ، فردین خواجه وند و علی رضا نسب الحسینی از اساتید مدرس این دروه ها می باشند.

علاقمندان برای حضور در این دوره ها می توانند روز پنج شنبه 28 آذر 1392 در نوبت های صبح و بعد از ظهر در محل کارگاه شماره B1 نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس حضور بهم رسانند.  

گفتنی است حضور در همایش فن آوری های نوین صنعت ساختمان معادل دو دوره تمدید برای مهندسان محسوب می شود.

 شایان ذکر است که در اواخر سال 1358 شركت توليدي ايران رادياتور در تهران، در زميني به مساحت 3500 متر مربع و بنايي معادل 1500 متر مربع تاسيس شد، و با حدود 30 نفر كارگر آغاز به كار كرد . در اوايل سال 1359 اولين توليدات كارخانه روانه بازار شد .

در سال 1366 به علت كمبود فضا و گسترش توليدات، با موفقيت وزارت صنايع ، كارخانه با تمام تجهيزات و ماشين آلات به شهر صنعتي رشت منتقل شد.

ایران رادیاتور براي نخستين بار نصب و راه اندازي پرس هاي عظيم 1200 تن ريخته گري تحت فشار (diecast) و ماشين آلات تكميلي را با کمک متخصصین ایرانی به انجام رساند و اولين توليدات از فاز اول كارخانه روانه بازار شد.  

هم اكنون محصولات مختلف شركت ایران رادیاتور که شامل انواع رادياتورهاي آلومينيمي شوفاژ و رادياتورهاي حوله خشك كن ،‌مشعل هاي گازسوز ،‌گازوئيل سوز و دوگانه سوز،‌پكيج هاي گرمايشي ديواري و زميني هستند داراي پروانه استاندارد بوده و در سال هاي 1385 و 1387 از طرف موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران به عنوان ((واحد نمونه كيفي در سطح ملي)) انتخاب شد.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;