ايمن سازي مدارس در دستور كار آموزش و پرورش قرار گرفت

ایمنی

ابراهيم آبسالان با اشاره به فرا رسيدن فصل سرد سال و استفاده از وسايل و سيستم هاي گرمايشي در فضاهاي آموزشي و پرورشي استان رعايت اصول ايمني را ضروري دانست.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، وي ادامه داد: براي حسن اجراي طرح ايمن سازي مدارس آموزش بهنگام نيروي انساني و فرهنگ سازي در ارتباط با پيشگيري از وقوع هرگونه سوانح و حوادث از تمام ظرفيت هاي موجود استان بهره گيري خواهد شد.

وي پيشگيري از وقوع هرگونه سوانح و حوادث و جلوگيري از آسيب ديدن منابع انساني و مادي را از ضرورت هاي قابل پيگيري توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان برشمرد.

آبسالان بيان كرد: تمامي سطوح اداري و اجرايي آموزش و پرورش بايد در حفظ سلامت و ايمني و آرامش محيط هاي آموزشي نهايت اهتمام و تلاش خود را بكار گيرند.

معاون پشتيباني و توسعه مديريت اداره كل آموزش و پرورش ايلام آموزش نيروي انساني را در استفاده بهينه از امكانات و وسايل و تجهيزات ايمن ساز و رعايت اصول و نكات ايمني در محيط هاي تعليم و تربيت بسيار مهم دانست و گفت: اوليا مدارس لازم است در دوره هاي آموزشي كه مربوط به موارد ايمني مدارس بوده شركت و وظايف خود را در اين راستا بنحو مطلوب انجام دهند.

وي اضافه كرد: شيوه نامه ايمن سازي مدارس به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان براي ابلاغ به مديران مدارس ارسال شده و در آن توصيه هاي اجرايي و ساز و كار مربوط به ايمن سازي مدارس به صراحت بيان شده است.

بيش از هزار و ۲۰۰ فضاي آموزشي در ايلام وجود دارد

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;