ايران از کشورهاي برتر منطقه در توليد دانش فني آب است

 

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای برتر منطقه در حوزه تولید دانش فنی بخش آب و ابفا نام برد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  علیرضا دائمی در هشتمین نشست شورای پژوهشی آب و آبفا در محل موسسه تحقیقات آب گفت :‌ موسسه تحقیقات آب مجموعه‌ای از متفکران صنعت آب محسوب می شود و در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی در حوزه تحقیق و پژوهش این صنعت برداشته است.

وی اظهار داشت: صنعت آب نیز مانند دیگر بخش‌ها با فراز و نشیب‌های زیادی روبه رو بوده اما ایران جزو کشورهای برتر منطقه در زمینه تولید دانش فنی به ویژه در حوزه آب و آبفاست.

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو با اشاره به نشست های شورای پژوهشی وزارت نیرو، گفت:‌ در هشت نشستی که تاکنون برگزار شده، نتایج مثبتی حاصل شده که درنظر است با جمع‌بندی این موارد و تحلیل‌های مدیریتی، برنامه‌ای مدون در ارتباط با راهبردهای پژوهش در بخش‌های آب و آبفا تهیه و تقدیم وزیر آینده شود.

وی تصریح کرد: این ماموریت به کارگروهی از شماری از اعضای این نشست محول شده است.

در این نشست، دکتر quotation mark مرتضی افتخاری quotation mark مدیر پژوهشکده منابع‌ آب موسسه تحقیقات آب گزارشی با عنوان quotation mark آسیب‌شناسی پژوهشی در بخش آب quotation mark ارایه کرد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;