اولین یخچال پزشکی مغناطیسی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت فرانسوی Cooltech Applications با همکاری شریک آلمانی خود Kirsch در نمایشگاه دوسلدروف آلمان اولین یخچال پزشکی با استفاده از مبرد مغناطیسی را عرضه کرد.

 

 

کریستین مولر ، بنیانگذار و مدیرعامل Cooltech Applications توضیح داد: بعد از کار روی صنعتی سازی فناوری در سه سال اخیر، حال ما به سمت فناوری نوین برای سرمایش کارامد انرژی و بدون گاز حرکت می کنیم.

 

 

 

Cooltech Applications  شرکت پیشگام توسعه تبرید مغناطیسی جهان  در MEDICA یک یخچال پزشکی است که با یک سیستم تبرید مغناطیسی کار می کند.

 

 

با استفاده از سیستم تبرید مغناطیسی (M.R.S) که توسط Cooltech Applications ابداع شد، تجهیزات تبریدی ی تواند بدون کمپرسور کار کرده و نیاز به گاز مبرد که نقش مهمی در گرم شدن گلخانه ای دارد را حذف کرده و در نتیجه مصرف انرژی این سیستم های تبریدی را کاهش می کند.

 

 

MRS مواد مگنتوکالریک دارد که وقتی در میدان مغناطیسی قرار می گیرد گرم و وقتی از میدان جدا می شود خنک می شود.



گرما با عبور یک مبرد برپایه آب از طریق مواد مگنتوکالریک که مرتب مغناطیسی و غیرمغناطیسی می شوند از داخل سرد یخچال به هوا محیط گرم منتقل می شود.

 

 

اولین آزمایشات نشان داده است سیستم های تبرید بر اساس تکنولوژی سرمایش مغناطیسی به کاربران اجازه 40% صرفه جویی انرژی و در عین حال کار با نویز کمتر و بدون گاز مبرد را می دهد. Cooltech Applications برای گسترش توسعه محصول در سایر بازارهای مکمل مثل تبرید خانگی، کرایوژنیک ها و کاربردهای خودروسازی برنامه ریزی می کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;