اولین جلسه خرانه داران نظام مهندسی با خرم

اولین جلسه خرانه داران نظام مهندسی کلیه استان‌ ها با حضور احمد خرم ، برگزار گردید. دستورالعمل ساماندهی و تعیین وضعیت استخدامی پرسنل اجرا گردد
به گزارش تاسیسات نیوز، اولین جلسه خرانه داران نظام مهندسی کلیه استان‌ ها با حضور احمد خرم ، برگزار گردید. دستورالعمل ساماندهی و تعیین وضعیت استخدامی پرسنل اجرا گردد
احمد خرم گفت: دستورالعمل ساماندهی و تعیین وضعیت استخدامی پرسنل اجرا گردد
اولین جلسه خزانه داران سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کلیه استان ‌ها با مهندس خرم برگزار گردید.
اولین جلسه خزانه داران سازمان های نظام مهندسی ساختمان کلیه استان ‌ها با حضور احمد خرم رئیس سازمان و سیف الله علی نیا امین مالی شورای مرکزی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و مجازی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کار اصلی خزانه داری را تسریع و تسهیل در مسائل امور مالی عنوان کرد و افزود: پرداختن به منابع مختلف جدید درآمدی سازمان همچون اجرای شناسنامه فنی ملکی، مبحث ۱۹ در مورد ارزیابی مصرف انرژی، کارگزاری بیمه تضمین کیفیت و مسئولیت ساختمان، آموزشهای مهارتی و ارتقای پایه و هم‌چنین به روز رسانی اطلاعات اعضا و اجرای مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان؛ از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان در راستای منابع جدید درآمدی است.
وی هم‌چنین خواستار آن شد تا دستورالعمل ساماندهی و تعیین وضعیت استخدامی پرسنل ابلاغی توسط این سازمان اجرا گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در خاتمه این جلسه با انتقاد از تعرفه پایین خدمات مهندسی، گفت: تعرفه خدمات مهندسی فعلی دریافتی معادل یک‌سوم واقعیت است که در ایران هزینه خدمات مهندسی نیم درصد است در حالی که در دنیا ۵ تا ۸ درصد هزینه صرف خدمات مهندسی میشود.
در همین حال، علی نیا امین مالی شورای مرکزی در این جلسه با اعلام اینکه جلسه خزانه داران سازمانهای استانی نظام مهندسی برای اولین بار برگزار شده است، هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی در راستای وحدت رویه در امور و آشنایی با مسائل ‌و مشکلات مختلف عنوان نمود.
علی نیا در ادامه گزارشی از تصویب تراز ۹۸ و بودجه ۹۹ استان‌ها ارائه کرد و در مورد نظام نامه محاسبه حق الزحمه اعضای هیات مدیره، رئیس و خزانه دار ها توضیحاتی داد.
وی هم‌چنین افزود: تا استان ‌ها همکاری لازم را در پرداخت به موقع مطالبات شورای مرکزی انجام دهند تا شورای مرکزی و سازمان نظام مهندسی کشور بتواند برنامه های مصوب را به نتیجه برساند.
امین مالی شورای مرکزی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با توجه به پی‌گیری ریاست سازمان و اعضای هیات رئیسه و نگاه مثبت شورای مرکزی و هم‌چنین باتوجه به شروع موج جدید کرونا، مجوز بررسی و تصویب تراز ۹۹ و بودجه ۱۴۰۰ به شورای مرکزی از سوی وزارت خانه ابلاغ گردد.
در این جلسه هر کدام از اعضا، دیدگاه های خود را درباره مسایل مختلف ارائه کردند و مقرر گردید نظرات اصلاحی خزانه دار در مورد اصلاح نظام نامه مالی و معاملاتی، دریافت و جهت بررسی در کمیسیون حقوقی ارسال گردد.

سازمان نظام مهندسی کشور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;