انفجار کارگاه خیاطی در شهرری

به گزارش تاسیسات نیوز، بروز انفجار و آتش سوزی در یک کارگاه خیاطی در شهر ری، دو مصدوم بر جای گذاشت.


ساعت 16:00 عصر روز گذشته بر اثر انفجار و آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی در شهرری، جوانمرد قصاب، خیابان خزایی و در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع از وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه های 9، 90 و گروه نجات 17 را به محل حادثه اعزام کرد.


داود آشنا افسر آماده منطقه هفت عملیات در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یك ساختمان 3 طبقه مسكونی قدیمی دیده می شد که طبقه سوم آن به مساحت 60 مترمربع به كارگاه تولیدی(خیاطی) تبدیل شده بود.


وی افزود: این کارگاه به علت نامعلوم دچار انفجار گاز شده و قسمتی از سقف و دیوار ضلع غربی اتاق بر روی پشت بام منزل مجاور آوار و قسمتی از سقف پذیرایی خانه مجاور نیز دچار خسارت شده بود.


آشنا تاکید کرد: در این حادثه دومرد 26 و 37 ساله دچار سوختگی از قسمت سر، صورت، پاها، دست، سینه و شكم شدند که آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و تجهیز خود به دستگاه تنفسی اقدام به قطع برق و گاز منزل مسكونی کردند و با استفاده از دو دستگاه خاموش كننده دستی، شعله های به جا مانده بر اثر انفجار گاز را مهار و خاموش کردند.


وی افزود: آتش نشانان، مصدومین را تحویل عوامل اورژانس دادند و پس از حضور عوامل شهرداری، با دستور تخلیه ساختمان به مالك مبنی بر عدم وجود ایمنی در محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.


گفتنی است: علت این حادثه توسط كارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;