انفجار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تکذیب شد

روز گذشته ادعایی درباره انفجار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا را مطرح کردند اما این ادعا به سرعت تکذیب و اعلام شد همه ساختمان‌ها و کارگاه‌های قرارگاه در کمال صحت و امنیت است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، پس از طرح ادعایی مبنی بر وقوع انفجار در ساختمان مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء، روابط عمومی قرارگاه خاتم طی اطلاعیه‌ای که در اختیار خبرنگار فارس قرار داد، خبر انفجار در این مجموعه را تکذیب و اعلام کرد که همه ساختمان‌ها و کارگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سراسر کشور در کمال صحت و امنیت است.
طبق اعلام قرارگاه خاتم این‌گونه شایعات و فضاسازی‌ها حاصل کینه‌توزی معاندانی است که از اقدامات قرارگاه در عرصه عمران و آبادانی کشور به ستوه آمده‌اند؛ در شرایطی که آمریکا و اذناب آن با تحریم‌های همه‌جانبه، جنگ اقتصادی جدیدی علیه کشور آغاز کرده‌اند تا جامعه را دچار یاس و ناامیدی کنند، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیش از ۲۸۵ پروژه فعال، کشور را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است که موجب امیدآفرینی در جامعه شده و این امر دشمنان نظام را بر آن داشته تا با انواع ترفندها، در حرکت این موتور محرک سازندگی کشور وقفه و خلل ایجاد کنند.
گفتنی است، پیش از این یک منبع خبری اعلام کرده بود، حوالی بامداد دیروز فردی موتور سوار ناشناس یک عدد نارنجک دست ساز که در مراسمات چهارشنبه سوری معمولا از آن استفاده می شود به سمت دیوار ساختمان پرتاب کرده که منجر به آتش گرفتن یک بنر نصب شده بر دیوار شده وخسارتی در پی نداشت . که با خبر تکمیلی از سوی قرارگاه خاتم تایید شد که این مرکز سالم است.

 

منبع خبرگزاری فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;