انفجار در شرکت متانول + گودبرداری غیراصولی

به گزارش تاسیسات نیوز، ۶ کارگر بر اثر انفجار در شرکت متانول کاوه شهرستان دیر در استان بوشهر مصدوم شدند.روز گذشته انفجار یک خط لوله گاز در جنوب ایران حادثه ساز شد.


فرماندار دیر در استان بوشهر در این خصوص گفت: این حادثه به علت انفجار در لوله گاز این شرکت (شرکت متانول کاوه) اتفاق افتاد و علت و ابعاد حادثه در دست بررسی است.


حسین ناظمیان پور معاون شبکه بهداشت شهرستان دیر نیز از مصدوم شدن ۶ کارگر غیربومی در این حادثه خبر داد و گفت: کارگرانی که دچار سوختگی شده بودند برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شدند و بقیه در مرکز درمانی دیر مداوا شدند.تا لحظه تنظیم این خبر علت وقوع حادثه اعلام نشده است.


تخلیه ساکنان مجتمع 5 طبقه مسکونی به خاطر گودبرداری غیر اصولی

ساکنان یک مجتمع مسکونی 5 طبقه در محله تهرانسر به دلیل ریزش بخشی از حیاط این ساختمان بر اثر گودبرداری ناایمن، توسط وآتش نشانان تهران از این ساختمان تخلیه شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر ریزش قسمتی از ساختمان بلافاصله این ستاد، آتش نشانان ایستگاه 104 را در ساعت 14:37 دقیقه روز گذشته به تهرانسر، حوالی میدان کمال الملک روانه کرد.

 

حجت قاسمی افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: پس از بررسی محل مشخص شد به علت گودبرداری نا ایمن درمجاورت یک ساختمان 5 طبقه مسکونی که دارای 20 واحد مسکونی است، ناگهان بخشی از حیاط و دیوار این ساختمان به عمق 9 متری محل گودبراری فرو ریخت.

 

وی با اشاره به احتمال ریزش این ساختمان مسکونی و خطر برای ساکنان آن، اضافه کرد: آتش نشانان به دلیل ایجاد ترک های بسیار در دیوارهای این ساختمان، با هماهنگی با عوامل شهرداری منطقه دستور تخلیه ساختمان را صادر و تمامی ساکنان را از داخل این مجتمع خارج کردند.

 

افسر آماده آتش نشانی تهران درخاتمه تاکید کرد: پس از تخلیه کامل ساختمان و جستجوی طبقات به منظور اطمینان ازنبود افراد احتمالی در داخل واحدهای مسکونی، مجتمع مسکونی را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه دادند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;