انرژی های تجدیدپذیر منبع تامین برق کوکاکولا و BMW

به گزارش تاسیسات نیوز، مشاغل متعددی در حال پیوستن به موج شرکت های پیشگام ICT جهان شامل مایکروسافت، آدوب و گوگل که هفته گذشته به RE100 ملحق شده اند هستند. RE100 یک نوآوری جمعی برای مشاغل تاثیرگذاری است که متعهد شده اند ۱۰۰% برق خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند.

 

 

برآورد می شود وقتی گروه ۵۳ شرکت ۱۰۰% برق خود را از منابع تجدیدشونده تامین کنند، تقاضای ۹۰٫۱ تن وات ساعت برق ایجاد می کنند.



این میزان تقریبا معادل ۰٫۴% برق جهانی یا ۱% برق مورد استفاده صنعت است که بیش از مقدار کافی برای تامین برق هنگ کنگ و سنگاپور با همدیگر می باشد. این تغییر می تواند حدود مانع از تولید ۵۶ سالانه مگاتن دی اکسید کربن شود.

 

 

دکتر مارکوس شارم – نایب رئیس ارشد و مسوول سیاست گذاری محصول و برنامه ریزی گروه BMW گفت: «گروه BMW پیوسته مصرف انرژی خود را کاهش داده و تلاش های خود برای تولید برق بیشتر در محل و استفاده از انرژی منابع تجدیدپذیر محلی را بیشتر کرده است.


شرکت فعالانه از گسترش انرژی تجدیدشونده پشتیبانی می کند. این کار سبب افزایش استقلال و سوددهی ما می شود»

 

 

هوبرت پاتریک – رئیس موسسه کوکاکولا در اروپا نیز گفت: «تعهد به تامین ۱۰۰% برق از انرژی های تجدیدشونده به ما کمک می کند مشاغل کم کربن را گسترش داده و تعهد بیشتری به کاهش کربن در عملیات اصلی خود به میزان ۵۰% تا سال ۲۰۲۰ داشته باشیم.

 

 

در حال حاضر ۵۳ شرکت از جمله آدوب، اتودسک، گوگل، نستله، نایک، فیلیپس، وال مارت و … در کمپین RE100 حضور دارند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;