انتشار مجموعه دو‌جلدی «نقشه‌کشی صنعتی به شیوه مدرن»

مجموعه دو‌جلدی «نقشه‌کشی صنعتی به شیوه مدرن» از سوی انتشارات آفرنگ منتشر شد. این اثر، برای تمام افرادی که با مسایل صنعتی در ارتباط هستند، به‌ویژه دانشجویان و مهندسان رشته‌های مکانیک، ساخت و تولید، صنایع، هوافضا، طراحی صنعتی و نقشه‌کشی صنعتی، کاربردی است.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز با توجه به اهمیت درس نقشه‌کشی صنعتی و قابلیت آن در پرورش و شکوفایی توانایی تجسم فضایی، نه تنها تمام دانشجویان رشته‌های مهندسی، بلکه دانشجویان سایر رشته‌ها مثل ریاضی، فیزیک و کامپیوتر نیز می‌توانند از مباحث این کتاب بهره‌مند شوند.

 

آشنایی با این مبحث حتی برای دانشجویان رشته‌های پزشکی ضروری به‌نظر می‌رسد، چرا که کار در حوزه‌هایی مانند عکس‌برداری در پزشکی و عمل جراحی که باید در آن از جهات مختلف اعضای بدن را بررسی کرد، نیاز به تجسم فضایی قوی دارد.

 

همچنین این کتاب، برای آموزش درس رسم فنی و نقشه‌کشی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای نیز کاربردی است.

 

جلد نخست این اثر شامل هفت فصل است. «الفبای مدل‌سازی دوبعدی در AUTOCAD»، «الفبای مدل‌سازی سه‌بعدی در AUTOCAD»، «اصول حاکم بر تصویر»، «تحلیل تصاویر نقشه»، «تصویر مجسم»، «برش» و «نقشه اجرایی» عناوین فصل‌های هفت‌گانه این جلد ار کتاب را تشکیل می‌دهند.

 

«الفبای مدل‌سازی دو بعدی در SOLIDWORKS»، «تقاطعات»، «گسترش»، «اتصالات»، «نقشه‌های اجرایی»، «اجزای انتقال قدرت» و «تولرانس‌های ابعادی و زبری سطح» نیز عنوان‌های هفت فصل جلد دوم این اثر را شامل می‌شوند.

 

چاپ نخست کتاب «نقشه‌کشی صنعتی1 به شیوه مدرن» با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 328 صفحه، به بهای 29 هزار تومان از سوی انتشارات آفرنگ منتشر شده است.

 

همچنین چاپ نخست کتاب «نقشه کشی صنعتی 2 به شیوه مدرن» با شمارگان دو هزار و 200 نسخه در 236 صفحه، به بهای 22 هزار تومان از سوی انتشارات آفرنگ راهی بازار نشر شده است.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;