امکان مالکیت قطعی مسکن مهر پردیس فقط تا پایان خردادماه

مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس گفت: فرصت طرح فروش ویژه عرصه مسکن مهر با ۳۰ درصد تخفیف ارائه شده در سال گذشته و امکان مالکیت قطعی، تا پایان خرداد ماه جاری به اتمام می رسد.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسن حضرتی گفت: شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای متقاضیان ایجاد کرد و با مساعدت مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس و کارشناسان دادگستری قیمت عرصه در سال ۹۸ به روز رسانی نشد.
وی با اشاره به افزایش قیمت عرصه پس از به روز رسانی قیمت کارشناسی واحدها ، اظهار داشت: پیشرفت چشمگیر ساخت پروژه‌های عمرانی در فازهای ۵،۱۱،۸،۹ مسکن مهر پردیس افزایش قیمت فروش عرصه را به همراه خواهد داشت.
مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس ادامه داد: تا هفتم خرداد ماه سال جاری متقاضیان ۱۹ هزار و۱۷۷ واحد عرصه مسکن مهر پردیس به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان خریداری کردند که درآمد حاصله صرف  ساخت واحدهاو عمران و آبادانی فازهای مسکن مهر این شهر شده است..
حضرتی گفت: مالکان با خرید عرصه دیگر مشکل  اجاره ۹۹ ساله و مشارکت با دولت را ندارند و مالک قطعی  واحد با خرید عرصه و اعیان می شوند.
وی ادامه داد: سامانه www.pardis.city  پاسخگوی متقاضیان ومالکان مسکن مهر پردیس برای خرید عرضه و انجام سایر امور در دوران شیوع بیماری کرونا است، مالکان می توانند خرید عرصه را آنلاین انجام داده و تا یک ماه پس از پرداخت  برای تشکیل پرونده مهلت دارند.
در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود
با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;