افزایش مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اقدام پیش روی نظام مهندسی را انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها دانست و تاکید کرد: باید درصد مشارکت در این انتخابات را به بالای ۳۰ تا ۵۰ درصد برسانیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تشکر و قدردانی از پشتیبانی‌، همکاری، همراهی و همدلی‌ دکتر محمودزاده، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با این سازمان در طول یکسال گذشته، گفت: باوجود محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور، خدمات قابل توجهی را شاهد هستیم.
مهندس خرم ابراز امیدواری کرد با تشکیل جلسات مشترک مستمر و منظم در سال‌جاری شاهد ادامه تحولات در نظام مهندسی باشیم، ضمن اینکه باید از تمام ظرفیت‌های سازمان و وزارتخانه برای ارتقای جایگاه نظام مهندسی به‌کار گیریم.
دکتر محمودزاده، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این نشست مشترک که در محل وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به موضوعات اساسی بخش مسکن، گفت: در خصوص نظام مهندسی اقدامات زیادی انجام شده است.
وی با توجه به اهمیت صلاحیت و جایگاه حوزه مهندسی، اظهار داشت: برای استیفای حقوق مهندسان ایفای نقش می‌ کنیم.
دکتر محمودزاده، موضوع اهتمام در الکترونیکی کردن انتخابات پیش روی نظام مهندسی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: ما الان پروژه‌های بزرگی مثل اقدام ملی مسکن و اسکان موقت را از طریق الکترونیکی و پیاده سازی سامانه‌هایی اجرا کردیم.
وی تصریح کرد: در این خصوص با توجه به امکان اینکه برای مشارکت در انتخابات الکترونیکی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان‌ها هر عضو با شماره موبایل ثبت شده خودش امکان رای خواهد داشت، فساد در انتخابات نظام مهندسی کاهش می‌یابد.
دکتر محمودزاده با اشاره به موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی برای افزایش مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها، خواستار توجه به این موضوع شد و ابراز امیدواری کرد با این روش، مهندسان فرصت رای دادن عالمانه خواهند داشت.
وی همچنین با اشاره به انگیزه و انرژی زیاد مهندس خرم و مرحوم مهندس ترکان (رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان) و برخی دیگر دلسوزان برای مسائل حوزه نظام مهندسی، موضوع دعوت به مشارکت اعضای باسابقه و پیشکسوت سازمان در کاندیداتوری برای هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها را مطرح کرد.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اقدام پیش روی نظام مهندسی را انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها دانست و تاکید کرد: باید درصد مشارکت در این انتخابات را به بالای ۳۰ تا ۵۰ درصد برسانیم.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;