افتتاح پارک اپل

به گزارش تاسیسات نیوز، انتقال 12000 کارمند این شرکت از محل فعلی به ساختمان جدید کار ساده ای نیست و فرایند ظرف مدت 6 ماه بعد از گشایش پارک انجام می شود.

 

 

 

 

ساخت و ساز و منظره سازی در این منطقه 70 هکتاری ادامه دارد. انتظار می رود سالن تئاتر این محوطه دیرتر بازگشایی شود. سالن تئاتر استیوجابز گنجایش 1000 تماشاچی را دارد و روی یک تپه واقع شده است که ورودی آن از یک استوانه شیشه ای به طول 6 متر با سقفی از جنس رشته های کربن فلزی تعبیه شده است.

 

 

 

به علاوه، پارک اَپل شامل یک مرکز بازدید همراه با فروشگاه اپل و کافه عمومی می شود. یک مرکز بدن سازی برای کارکنان و ساختمان های R&D نیز برنامه ریزی شده است.

 

 

 

این پروژه شامل 5 میلیون فوت مربع اسفالت در محل بود که با چشم انداز موافق تر شامل 9000 درخت مقاوم به خشکی و مسیرهای پیاده روی و دویدن برای پرسنل می شود.

 

 

 

یک ردیف پنل خورشیدی 17 مگاواتی این امکان را فراهم می سازد تا کاملاً با انرژی تجدیدپذیر کار کند. انتظار می رود این پروژه که بزرگ ترین ساختمان شرکت در جهان است که تهویه طبیعی دارد، در نه ماه سال به هیچ گرمایش یا تهویه مطبوعی نیاز نداشته باشد.

 

 

 

به گفته مدیران اپل، ساختمان اصلی با بزرگ ترین پنل های شیشه منحنی در جهان پوشیده می شود. این پروژه با مساحتی بالغ بر 2.8 میلیون فوت مربع (260128 متر مربع) قطعاً بخش پرابهتی از مهندسی است و بی شک در بخش طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;