افتتاح نمايشگاه بين المللي صنعت برق و تاسيسات آب در اردبیل

افتتاح  نمايشگاه بين المللي صنعت برق و تاسيسات آب در اردبیل

پنجمین نمايشگاه بين المللي صنعت برق و تاسيسات آب و فاضلاب با حضور شركتهاي داخلي و خارجی در اردبیل گشایش یافت.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بعد از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه تخصصی گفت: این نمایشگاه به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود.

 

عبدالحسین حسن زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار داده اند، ادامه داد: شرکتها می توانند با استفاده از این فرصت و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازار و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي خود را هدايت کنند.

 

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز از پیشگامان صنعت آب و فاضلاب در جهت خدمت رسانی به مشترکین و مردم حمایت کامل از تولیدات داخلی و برگزاری نمایشگاه تخصصی حاضر وظیفه خود می داند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: همچنین در اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش می شود در راستای اطلاع رسانی به آحاد جامعه و ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه آب محیط زیست و تأمین بهداشت عمومی در جهت شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر اقتصاد منطقه گام برداشته شود.

 

وی باراز امیدواری کرد با برگزاری چنین نمایشگاهایی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت تولید کنندگان، صنعتگران و مراکز علمی و تحقیقاتی در زمینه صنعت آب و فاضلاب و صنایع وابسته باشیم.

 

حسن زاده تصریح کرد: علاقمندان و فعالان در اين صنعت می توانند تا هفتم شهریور ماه جاری از ساعت 16 لغایت 20 شب در محل دائمي نمايشگاه بين المللي اردبیل از پنجمین دوره نمايشگاه بين المللي صنعت برق و تاسيسات آب و فاضلاب بازدید کنند.

پایان پیام /.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;