اعلام آمادگی سازمان نظام‌مهندسی تهران برای بازسازی استان بوشهر

در پی حادثه غم‌انگیز زلزله بندرگناوه بوشهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برای مشارکت در امدادرسانی و بازسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گفت‌وگو با روابط‌عمومی سازمان با اشاره به زلزله ۵٫۹ ریشتری در بندر گناوه، گفت: بنده به نیابت از جامعه مهندسین تهران، مصیبت پیش‌آمده را به مردم خطه دلاورپرور استان بوشهر تسلیت عرض می‌نمایم. امیدوارم همگان در این ماه ضیافت الهی ، برای بازسازی مناطق آسیب دیده بندر گناوه پیشگام شوند.
میرجعفری با اشاره به ابراز همدردی جامعه مهندسان استان تهران با مردم زلزله زده استان بوشهر، اضافه کرد: حادثه پیش‌آمده برای همه ما سنگین بود؛ دل‌های مهندسین تهرانی در این لحظات تلخ کنار شما است.
رئیس سازمان با اشاره به مسؤلیت‌های اجتماعی سازمان نظام مهندسی، تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی استان تهران در کنار جامعه مهندسی استان بوشهر آماده امدادرسانی و ارائه خدمات مهندسی به مردم شریف آن دیار در جهت آواربرداری و بازسازی هرچه سریع‌تر ساختمان‌های آسیب‌دیده در اثر زلزله است.

میرجعفری در پایان خاطرنشان کرد: گروه مدیریت بحران و گروه‌های جهادی نظام‌مهندسی تهران آمادگی دارند در اسرع وقت به استان بوشهر اعزام شده و در کنار مهندسان بوشهری به وظیفه انسانی و دینی خود عمل کنند.

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;