اعطای احکام اعضای گروه ها و کمیسیون های تخصصی دوره ششم

جلسه معارفه اعضای گروه ها و کمیسیون های تخصصی دوره ششم در رشته های هفت گانه برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، جلسه معارفه اعضای گروه ها و کمیسیون های تخصصی رشته های تأسیسات برقی و مکانیکی و معماری و شهرسازی برگزار شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات اعضای حاضر در این جلسه، با بیان اینکه گروه‌ها و کمیسیون های تخصصی بازوی فنی و مشورتی هیات مدیره به شمار می‌روند، در انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی، موضوع تعارض منافع و توانمندی افراد در حوزه های مختلف مورد توجه قرار گرفته و لحاظ شده است اظهار داشت: از دی ماه سال گذشته فراخوان عضویت در گروه‌های تخصصی اعلام و مراحل انتخاب آن با نظر تمام اعضاء هیأت مدیره طی گردید.
مهندس کیان حصاری اظهارداشت: هیئت مدیره به کمیسیون های تخصصی به عنوان مشاوران فنی سازمان نگاه می کند و در تلاش است تا بررسی مصوبات کمیسیون های تخصصی در اولویت باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه مبحث ۱۹ با عنوان صرفه جویی در مصرف انرژی و مبحث ۲۲ در سال جدید در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان های نظام مهندسی قرار دارد اعلام نمود از کمیسیون های تخصصی انتظار می رود به این موارد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و به صورت منظم و مداوم جلسات خود را در چهارچوب آئین نامه برگزار کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اضافه کرد: انتظار ما این است که گروه های تخصصی پیشنهادهای خود در زمینه موضوعات مورد نظر را به موقع و بصورت کارشناسی شده به هیأت مدیره ارائه نمایند تا در تصمیم گیری ها از این نظرات استفاده شود.
وی ضمن قدردانی از زحمات گروه های تخصصی دوره های قبل، با بیان اینکه در زمینه موضوعات مشترک بین رشته ای، کمبودهایی احساس می شود اعلام نمود کمیسیون های مزبور ضمن پیگیری مصوبات و فعالیت های معوق دوره قبل می توانند در زمینه مباحث تخصصی و ویرایش های جدید مباحث مقررات ملی ساختمان، ورود کرده و نظرهای خود را اعلام کنند.
در انتهای جلسه احکام اعضای جدید کمیسیون اعطا شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;