اعتراف معاون وزیر مسکن در حوزه ساخت و ساز

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا در هشت سال دولت گذشته در بخش ساخت و ساز کم کاری شده است گفت: اشتباهی که صورت گرفت این بود که بخش مسکن به بازار سپرده شد. این در حالی است که شرایط اقتصادی ما مداخله دولت را اقتضا می‌کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۱ در خصوص این احتمال که ممکن است تغییر کند یا نه اظهار کرد: این که من باشم یا نباشم خیلی اهمیت ندارد اگر بگویند نباش نیستم.
وی افزود: با این حال پروژه نهضت ملی مسکن قائل به شخص نیست و بودن یا نبودن افراد خیلی اهمیت ندارد، سیستم کار خود را انجام می‌دهد.
محمودزاده در پاسخ به این سوال که آیا در ۸ سال دولت گذشته در بخش ساخت و ساز کم کاری شده است گفت: اشتباهی که صورت گرفت این بود که بخش مسکن به بازار سپرده شد. این در حالی است که شرایط اقتصادی ما مداخله دولت را اقتضا می‌کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه مسکن مهر یادآور شد: در زمان اجرای طرح مسکن مهر شرایط اقتصادی کشور مناسب بود و دولت از درآمدهای بالای نفتی برخوردار بود. بنابراین پروژه مسکن دولتی با وام ۴ درصد به اجرا رسید.
محمود زاده تصریح کرد: هم اکنون چنین شرایطی وجود ندارد و تمامی دستگاه‌های دولتی در اجرای پروژه‌های خود باید مسئله کمبود منابع را در نظر بگیرند. در طرح اقدام ملی و همچنین نهضت ملی مسکن مسئله کمبود منابع لحاظ شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;