اعتراضی منطقی به یک خبر منتشره

  چند روز قبل خبری تحت عنوان ساخت دریچه های کنترل از راه دور کولرهای آبی توسط یک مخترع ایرانی در سایت تاسیسات نیوز منتشر شد. در همین مورد تماسی از شرکت محترم موسسه فنی شاهرخی داشتیم که ….

چند روز قبل خبری تحت عنوان ساخت دریچه های کنترل از راه دور کولرهای آبی توسط یک مخترع ایرانی در سایت تاسیسات نیوز منتشر شد. در همین مورد تماسی از شرکت محترم موسسه فنی شاهرخی داشتیم که توضیحاتی در مورد موضوع این خبر دادند و به صورتی مستدل صحت آن را رد نمودند. همچنین تذکراتی در مورد متن خبر داشتند که به درخواست سردبیر سایت مقرر شد پاسخ خود را مکتوب نمایند تا در اختیار کلیه همکاران قرار گیرد.

تاسیسات نیوز لازم می داند مواردی را به اطلاع همکاران محترم برساند:

  1. از مخترع محترم این دریچه در خواست می شود اطلاعاتی کامل تر جهت تنویر افکار عمومی در اختیار این سایت قرار دهد.
  2. از دقت نظر همکاران فرهیخته مان در شرکت محترم موسسه فنی شاهرخی بابت این دقت نظر و اهمیت به جریان سالم نشر اطلاعات سپاسگذاریم.
  3. در تماس تلفنی این دوستان با سردبیر سایت، نه فقط از طرف این برند که از طرف و در دفاع از کلیه شرکت های سازنده دریچه صحبت شد که این بلوغ فکری تولید کنندگان معظم کشور ما را نشان می دهد.
  4. در پاسخ ارایه شده نکات جالب و مهمی عنوان شده است که باعث افزایش دانش همکاران محترم می گردد.
  5. تصویر نامه مکتوب موسسه فنی شاهرخی در لینک زیر تقدیم می گردد. امید است این حساسیت در تمام برندهای دست اندرکار در صنعت تاسیسات کشور عمومیت یابد.

پاسخ به خبر تاسیسات نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;