اطلاعیه آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی)

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان اطلاعیه ای در باره ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی) اسفندماه ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام کرد.
 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه می‌رساند، آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی) به‌طور هماهنگ و هم زمان به شرح ذیل ثبت نام و برگزار می‌شود:
ثبت‌نام آزمون‌ از روز دوشنبه به تاریخ  ۱۶-۱۱-۱۴۰۲ آغاز و تا روز جمعه به تاریخ  ۲۰-۱۱-۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
برگزاری آزمون رشته معماری(طراحی) روز جمعه به تاریخ  ۱۸ اسفند‌ماه ۱۴۰۲
از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار در آن رشته می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir  از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان ضروری است قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.
تذکر مهم: با توجه به فرصت محدود باقی مانده تا زمان برگزاری آزمون و ضرورت انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری آزمون، فرصت تعیین شده برای ثبت نام آزمون مطابق بازه زمانی فوقالذکر بوده و به هیچ عنوان زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد. لذا متقاضیان ضروری است در اسرع وقت نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.
توضیح اینکه شرکت‌کنندگان آزمون آذرماه سال جاری که درخواست بازنگری به نتیجه آزمون خود ارسال نموده‌اند می‌توانند در آزمون اسفندماه سال جاری نیز ثبت‌نام نمایند. بدیهی است در صورت تغییر نتیجه آزمون مذکور و کسب حدنصاب قبولی در آزمون آذرماه، هزینه ثبت‌نام آزمون اسفندماه در کیف پول مجازی نامبردگان ذخیره شده و یا در صورت درخواست متقاضی به حساب ایشان عودت داده خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;