اطلاع‌رسانی وکالت در مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۲

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اطلاعیه ای در باره وکالت در مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۲ به شرح ذیل منتشر کرد.
به اطلاع اعضای محترم می‌رساند:
هر عضو حقیقی می‌تواند حداکثر از دو عضو دیگر برای حضور در مجمع عمومی و دادن رأی وکالت بگیرد.
– وکالت‌نامه باید در سازمان یا دفتر اسناد رسمی تنظیم و امضاء شده باشد و در روزهای چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ و یا شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در دبیرخانه سازمان به ثبت رسیده باشد.
– وکالت‌نامه اعم از اینکه در دفتر اسناد رسمی یا سازمان استان تنظیم شده باشد، باید در دبیرخانه سازمان استان ثبت شود و در صورت عدم ثبت آن در مجمع قابل‌پذیرش نیست.
– لازم به ذکر است اعضایی که حق رأی خود را تفویض می‌کنند، باید کارت عضویت معتبر خود را برای حضور در مجمع، ضمیمه وکالت‌نامه کنند و نمی‌توانند جداگانه در مجمع و رأی‌گیری شرکت نمایند. متن وکالت‌نامه که باید توسط عضو اعطا شود فقط برای همان مجمع اعتبار دارد و مطابق فرم پیوست (دانلود) می‌باشد.
رعایت موارد زیر برای اعتبار وکالت‌نامه الزامی است:
الف- اعتبار عضویت وکیل و موکل در زمان تنظیم و اعطای وکالت و نیز روز برگزاری مجمع (پرداخت حق عضویت سال ۱۴۰۲ الزامی است).
ب- وکالت حضور در مجمع و اعمال رأی باید به‌صورت مطلق، تام‌الاختیار و بلاعزل اعطا شود و هرگونه ادعای بعدی موکل مبنی بر مقید و محدود بودن وکالت یا عزل وکیل، قابل‌قبول نبوده و درج هرگونه قید و شرط در این خصوص به‌منزله عدم اعطای وکالت‌نامه به وکیل است.
پ- وکالت‌نامه باید شامل نوبت مجمع و روز برگزاری آن باشد، در غیر این صورت وکالت صادره فاقد اعتبار است.
ت- وکالت‌نامه حضور در مجمع در صورت اعلام تنفس در جلسه یا جلسات بعد که ادامه همان مجمع بوده به شرطی دارای اعتبار است که در متن وکالت‌نامه ذکر شده باشد.
ث-اعطای وکالت در جلسه مجمع و بدون تشریفات فوق قابل‌قبول و دارای اعتبار نیست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;