اصل و سود حق الزحمه مهندسان تا دو هفته آینده واریز می شود

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، طی جلسه ای که با حضور تنی چند از مهندسان معترض برگزار شده بود قول دادند؛ اصل و سود حق الزحمه مهندسان به حساب مهندسان واریز شود .
بر اساس این گزارش، یکی از اعضاء هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر چابکسازی سازمان گفت: ما هم از رفع انباشتگی مالی در حساب سازمان استقبال می کنیم و امیدواریم که پرداختی ها به حسابی که متعلق به خود شماست صورت گیرد، از این رو اعضای هیات مدیره مامور شده اند تا در این باره پی گیری های لازم را انجام دهند .
رامین کرمی که به همراه اعضای هیات مدیره نیز در این جلسه حضور داشت، بر این امر صحه گذاشته و ابراز امیدواری کردند با بررسی های بیشتری در مراکز نظام مهندسی ساختمان استانهایی مانند اصفهان و البرز با چگونگی اجرای این طرح بیشتر آشنا شده و در صدد عملیاتی کردن آن در استان تهران نیز باشند .
این گزارش همچنین حاکی است؛ زمان پیش بینی شده بر اساس آنچه که اعضای هیات مدیره نظام مهندسی قول آن را به مهندسان معترض حاضر در جلسه دارند، حدود دو تا سه هفته آینده خواهد بود تا نظام مهندسی با بررسی جامع نسبت به جوانب کار، این امر را در چارچوب قانون به مرحله اجرا درآورند.
گفتنی است روز گذشته جمعی از مهندسان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با تجمع مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، خواستار واریزی حق الزحمه مهندسان پس از اخذ جواز ساختمان به حساب مهندسان واریز کنند، نه به حساب سازمان نظام مهندسی .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;