استقلال سازمان نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مهندس مهدی حق بین در جلسه مشترک هیات مدیره با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد اظهار کرد: ما باید در جهتی حرکت کنیم که روابط عمومی هر استان آیین نامه و قوانین نظام مهندسی را بداند تا آن را در بین مهندسان و مردم ترویج کند.


وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری روابط عمومی در دور ششم هیات مدیره شروع به کار کرد اما نتوانست جایگاه خود را پیدا کند اما حرکت آن در دوره هفتم رو به جلو است.


مشاور ارشد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خاطر نشان کرد: وقتی هیات مدیره ها، سازمان را خانه خود نمی دانند و مشکلات و اختلافات را به بیرون از سازمان و بازرسی و تعزیرات منتقل می کنند باعث می شود که سازمان تضعیف شود.


وی افزود: این در حالی است که می توانند مشکلات خود را در شورای مرکزی و خانه خود مطرح کنند که اگر این اتفاق می افتاد الان این مشکلات وجود نداشت و وزارتخانه و انبوه سازان این هجمه ها را به نظام مهندسی وارد نمی کردند چرا می گویند مهندسان امضا فروشی می کنند در حالی که در گذشته این حرف ها مطرح نبود.


حق بین تصریح کرد: به گونه ای عمل کنید که رسالت و وظیفه خود را به نحو احسن بتوانید انجام دهید، سازمان ما استقلال دارد و هیچ کس نمی تواند در آن دخالت کند .

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;