استقرار نیروگاه انرژی خورشیدی در شهرستان هامون سیستان وبلوچستان

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از استقرار نیروگاه انرژی خورشیدی در شهرستان هامون خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز حلیمه عالی در جلسه شورای اداری شهرستان هامون در فرمانداری اظهار داشت: مشکلات شهرستان تازه تأسیس هامون هر چه سریع‌تر باید به همت مسئولان و مردم این شهرستان برطرف شود.

 

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم این شهرستان پیگیری امورات مردم است که به جد باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

 

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس در کنار مسئولان شهرستان هامون سعی دارند تا در این شهرستان تازه تأسیس ادارات مربوطه مستقر و مشکلات موجود در این زمینه هرچه زودتر رفع شود.

 

امام جمعه شهرستان هامون نیز در این جلسه ضمن برشمردن بخشی از مشکلات از تلاش فرمانداری برای حل مشکل زمین مصلی محمدآباد پس از سال‌ها تشکر کرد.

 

حسین کیخا گفت: اکنون که زمینه مناسبی برای خدمت به مردم فراهم شده باید مسئولان تلاش کنند با آماده کردن زیر ساخت‌های لازم به بهترین شکل به مردم خدمات‌رسانی کنند.

 

فرماندار هامون نیز در ادامه ضمن تشکر از همراهی نمایندگان مجلس از تلاش فرمانداری برای حل مشکلات و جذب اعتبارات سال‌جاری خبر داد.

 

حمیدرضا فخررحیمی گفت: با وجود کمبود اعتبارات و نوپا بودن، روند برگزاری انتخابات در این شهرستان به گونه‌ای بود که در استان نمونه شد.

 

فرماندار هامون اظهارداشت: مجموعه این اقدامات نشان از عزم جدی فرماندار جوان هامون و دیگر مسئولان این شهرستان در حل مشکلات مردم دارد

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;