استان یزد و مدیریت موفق در مصرف انرژی

 مدیریت موفق در مصرف انرژی

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: استان یزد به عنوان پیشرو در حوزه مدیریت انرژی اداری و با بهره‌گیری از فرهنگ غنی صرفه‌جویی به عنوان منطقه پایلوت وزارت نیرو انتخاب شد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  محمدمیرشمس در حاشیه نشست تخصصی بررسی مدیریت انرژی در ساختمان‌های اداری یزد گفت: میزان مصرف انرژی ساختمان‌های کشور دو تا سه برابر استانداردهای جهانی است.

وی افزود: الگوی مصرف ساختمان‌های اداری برای پنج اقلیم کشور در شرکت توانیر تعیین شد و با پتانسیل خوب نیروی مقاومت بسیج در ادارات اجرایی خواهد شد.

میرشمس درباره تاثیرات اجرای این طرح در استان یزد گفت: با اجرای طرح پایلوت مدیریت انرژی امید است 20 درصد کاهش مصرف انرژی را در ساختمان‌های اداری شاهد باشیم.

وی استفاده از نور طبیعی روز را روش بدون هزینه برای کاهش مصرف برق ادارات دانست و افزود: فرهنگ‌سازی موثر و برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقاء و توسعه دانش مدیریت مصرف انرژی در سازمان‌ها ، ‌یکی از روش‌های کم هزینه در کاهش مصرف انرژی در ادارات است.

رئیس گروه مدیریت مصرف انرژی این شرکت گفت: مدیریت توزیع ، کنترل و تامین به موقع انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌‌های جاری کشور از یک سو و کاهش آلاینده‌‌های زیست محیطی و افزایش ثروت ملی از سوی دیگر باعث سرعت بخشیدن در امر توسعه کشور خواهد شد.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;