استانداردسازی خدمات مهندسی یک ضرورت است

مهندسی در ایران تاریخچه ای طولانی و ارزشمند دارد و آثار به جای مانده از این علم و تخصص که امروز مورد حیرت دنیا است و نشانی بر توان، تعهد و ایده خلاق مهندسان است. و گزافه نگفته ایم اگر همه مظاهر توسعه ، آبادانی، رفاه و امنیت را شالوده ای از خدمات اصیل مهندسی بدانیم. اتفاقات و حوادث اخیر ایران و دنیا از سیل گرفته تا زلزله، همه یادآور و زنگ هشدار اهمیت رعایت اصول مهندسی برای حفاظت از جان و مال همه است. در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مستمرا تاکید و توصیه ما رعایت مقررات ملی ساختمان است چرا که وظیفه تخصصی و اخلاقی ما آگاهی بخشی و کمک به ساخت و سازهای ایمن، زیبا و مقاوم است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد خود را متعهد به خدمات رسانی به مردم بعنوان ذینفعان اصلی این سازمان می داند و از طرفی با حمایت همه جانبه از مهندسان، از توجه به مسائل و دغدغه‌های رفاهی گرفته تا ایجاد شرایطی برای ارتقاء دانش فنی اعضا با تکیه بر آموزش و پژوهش هم راستا با استانداردها و الزامات به روز دنیا که نتیجه اش ساخت و سازهای باکیفیت تر و افزایش عمر مفید سازه ها و در نتیجه رفاه و امنیت مردم استان است، به دنبال بهبود فضای مهندسی، معماری و شهرسازی خواهد بود و البته در این زمینه همکاری سایر دستگاه ها از جمله، معاونت عمرانی، راه و شهرسازی ، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط و مهم تر از همه همراهی مردم را نیز برای خود ارزشمند و راهگشا می داند.
اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه مهندسی کشور و به ویژه جامعه فاخر و بزرگ و شریف مهندسی استان، این روز فرخنده را به تمامی همکاران و مهندسان متعهد و کاردان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. به امید روزی که شاهد توسعه شاخصه های اصیل مهندسی در همه ابعاد و ارکان جامعه در راستای نیل به اصول کلیدی مقررات ملی ساختمان « رفاه ، آسایش ، ایمنی ، بهره دهی مناسب و صرفه اقتصادی» باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;