ارسال نقشه های نظام مهندسی به اداره ثبت اسناد الکترونیکی شد

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از توافق با اداره کل ثبت اسناد و املاک برای ارسال الکترونیکی نقشه‌ها به این اداره کل خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نظام مهندسی ساختمان، محمد ابراهیم پور رییس سازمان با مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه توافق شد ارسال نقشه‌ها به اداره کل اسناد و املاک به صورت الکترونیکی باشد تا از این پس از تردد غیرضروری مراجعان به این اداره کل جلوگیری شود.
در همین حال، محمد ابراهیم پور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان درخصوص این نشست اظهارداشت: در راستای تکریم مراجعین محترم، تسهیل در روند ارسال نقشه‌ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و حذف لوح فشرده، همچنین جلوگیری از هرگونه خطا در ارسال نقشه‌ها و صرفه جویی در کاغذ و زمان و به منظور جلوگیری از تردد مراجعین به سازمان، سامانه ارتباط مستقیم و الکترونیکی با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان راه اندازی می‌شود.
وی اعلام کرد به زودی تفاهم نامه سه جانبه با شهرداری را نیز تمدید خواهیم کرد و در صورت تقاضای مهندسان به تشکیل دوره‌های آموزشی تفکیک آپارتمان با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان این دوره‌ها برگزارخواهد شد.
ابراهیم پور تاکید کرد: تمام تلاش ما این است تا به زودی این سامانه راه اندازی شود.
پیش از این، تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سازمان ثبت و املاک برای ارسال الکترونیکی نقشه‌ها به این سازمان در سراسر کشور امضا شده بود.
منبع نظام مهندسی گلستان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;