اختصاص بودجه برای کاهش هزینه انرژی ساختمان های تجاری

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان تحقیق و توسعه انرژی نیویورک به منظور افزایش راندمان انرژی ساختمان های تجاری از جمله برج های اداری، دانشگاه ها، بیمارستان ها و فروشگاه ها که از جمله بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی هستند، 36 میلیون دلار بودجه اختصاص داده است. برآورد می شود نوآوری های راندمان انرژی، طی هشت سال مبلغ قبض برق را تا بیش از 200 میلیون دلار کاهش دهند. 





انتظار می رود این برنامه ها در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی داشته و انتشار گازهای گلخانه ای معادل 51000 خودرو را کاهش دهند. سیاست های جدید مالکان و ساکنین ساختمان ها را تشویق می کنند تا از برق با فناوری های جدید، داده های با عملکرد زمان واقعی و طراحی هوشمندانه تر برای افزایش راندمان انرژی و مصرف هوشمندانه تر آن در مقیاس بزرگ تر استفاده کنند.

 

 

 

 

تقریباً 30 میلیون دلار برای مدیریت انرژی زمان واقعی اختصاص داده شده است. این بودجه ها از استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای کمک به مالکان ساختمان ها برای سیستم های انرژی ساختمان خود، تعریف پروژه برای کاهش هزینه های انرژی و کاهش هزینه بهره برداری و نگه داری تا 5 تا 25 درصد حمایت می کنند.





شرکت هایی که فضاهای اداری با راندمان انرژی بهتر برای کارکنان خود طراحی کرده و بسازند می توانند حدود 30 درصد کمتر برای انرژی بپردازند. همچنین انتظار می رود سرمایه گذاری اولیه طی 5 سال برگردانده شده و در عین حال اهداف توسعه پایدار آنها محقق شود.

 

 

 

 

هر دو برنامه راندمان تجاری از طریق بنیاد انرژی پاک دولتی تامین می شود که یک برنامه 10 ساله 5.3 میلیارد دلاری پشتیبانی از توسعه و نوآوری بازار انرژی پاک و بخش مهمی از REV است. سرمایه گذاری های 36 میلیون دلاری بخشی از سرمایه گذاری کلان 72 میلیون دلاری برای بهبود راندمان انرژی ساختمان های تجاری نیویورک طی 10 سال است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;