اجرای سیستم کاداستر جدی تر دنبال شود

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد.

 

 

 

 

  به گزارش تاسیسات نیوز  الهیار ملکشاهی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک در کشور از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است اظهار داشت: ثبت اسناد و املاک از مهم ترین نهاد های کشور محسوب می شود و سابقه طولانی در سیستم اجرایی کشور دارد.

وی با بیان اینکه یکی از طرحهایی که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دستور کار قرار گرفته شده سیستم کاداستر است عنوان کرد: این سازمان باید در اجرای بهتر و سریع تر این طرح اقدامات جدی تری انجام دهد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت توجه به اجرای سیستم کاداستر به نحو مطلوب و جدی تر از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همواره مورد تاکید قرار می گیرد.

ملکشاهی با تاکید بر ضرورت تقویت سازمان ثبت اسناد و املاک عنوان کرد: در این راستا منابع انسانی مورد نیاز، امکانات و تجهیزات و … باید برای این سازمان در حد مطلوبی فراهم شود تا این زمینه ارائه خدمات بهتر توسط این سازمان به مردم مهیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبدیل بخش رومکشان شهرستان کوهدشت به شهرستان عنوان کرد: در این راستا از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین استان لرستان خواستاریم که زمینه لازم برای ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان نیز فراهم شود.

 

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;