قیمت شوفاژ امسال ۲۰درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه شوفاژ کاران مشهد گفت: برگزاری چندین جشنواره از سوی کارخانه ها باعث شده که در بازار فراوانی داشته باشیم و همین فضای رقابتی باعث کاهش ۲۰ درصدی قیمت شوفاژ در بازار شده است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، شاهرخ فداکار، رئیس اتحادیه شوفاژ کاران مشهد گفت: وضعیت بازار خرید شوفاژ امسال نسبت به مدت مشابه خیلی بهتر است و در آرامش کامل به سر می برد.  دلیل این امر هم فراوانی کالا در بازار است که باعث شده عرضه و تقاضا در یک ردیف قرار بگیرند.
وی در پاسخ به اینکه دلیل فراوانی کالا در بازار چیست اظهار داشت : برگزاری چندین جشنواره از سوی کارخانه ها باعث شده که این فراوانی را در بازار داشته باشیم و همین فضای رقابتی هم باعث کاهش ۲۰ درصدی قیمت شوفاژ در بازار شده است. متاسفانه ما سال قبل با محدویت زیاد کالا مواجه بودیم و کالا ها به راحتی از گمرگ ترخیص نمی شد و باعث شده بود که قیمت ها بالا برود و حتی خودمان برای  تهیه شوفاژ با مشکل مواجه شده بودیم و کار تا ثبت نام چند ماهه مشتری ها برای دریافت یک دستگاه شوفاژ کشید ولی خوشبختانه امسال مشکلی برای تهیه این کالا وجود ندارد ،به هر شکل تجربه نشان داده که شروع فصل سرما بر روی قیمت ها بی تاثیر نیست. و البته بازار هم خیلی قابل پیش بینی نیست. چون ممکن است هر لحظه قیمت ها تغییر کند.
فداکار اضافه کرد: پارسال به دلیل اینکه کالا بشدت کم بود کارخانجات مجبور بودند قطره ای وارد بازار بکنند که این قضیه باعث ورشکستگی و تعطیلی کارخانه و کارگاهشان نشود. به عنوان مثال در حال حاضر قیمت رسمی پکیج ایران رادیاتور ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است ولی الان در بازار می توانید به راحتی و با قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنید. و قیمت رسمی هر متر رادیاتور که پارسال تا ۴۸۰ هزار تومان به فروش می رسید الان به راحتی متری ۳۰۰ هزار تومان در دسترس مصرف کننده است.
رئیس اتحادیه شوفاژ کاران مشهد گفت: به جرات می  توانم بگویم که در حال حاضر  ۷۰ تا ۸۵ درصد از کل رادیاتور ها و پکیج هایی که در بازار موجود است ایرانی هستند و به خوبی هم از سمت مصرف کننده به علت خدمات بالا و کیفیت های خوبی که دارند مورد توجه قرارمی گیرند.
منبع قدس آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;