ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی سال ۹۹ گلستان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی سال ۱۳۹۹ این استان خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمد ابراهیم پور رییس این سازمان اعلام کرد: پس از پیگیری های فراوان و با تلاش اعضای هیات مدیره در جلسه کمیته چهارنفره موضوع ماده ۱۷ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با حضور کلیه اعضا برگزار شد، تعرفه خدمات مهندسی سال ۹۹ استان گلستان مصوب شد.
به گفته وی، تمام تلاش رییس و هیات مدیره سازمان خدمت به جامعه مهندسی استان است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: یکی از درخواست‌های مهم جامعه مهندسی واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی براساس تورم عمومی کشور است.
وی اظهارداشت: هرچند  تعرفه سال ۹۹  افزایش چشمگیری داشت اما  تا واقعی شدن نرخ خدمات مهندسی در استان فاصله داریم. بنده از طرف خود و به نمایندگی از اعضای هیات مدیره این قول را به جامعه مهندسی استان می دهم که از هیچ کوششی در زمینه خدمت به جامعه فرهیخته مهندسی دریغ نخواهیم کرد.
رییس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با قدردانی از زحمات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهرداری گرگان، مدیر کل راه و شهرسازی استان   از تلاش‌های هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان گلستان  تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان گفت: به عنوان نماینده منتخب شما عزیزان ، برخود فرض می دانم از همه کسانی که در طول این مدت به آرامش سازمان کمک و در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان  تلاش و فعالیت کرده اند، نهایت تشکر و سپاس را  اعلام داشته و امیدوارم در ادامه بتوانیم با تشریک مساعی بیشتر گامهای موثرتری را در اعتلای هرچه بیشتر سازمان و ارتقای سطح رضایت مندی جامعه وعلی الخصوص مهندسان عزیز  برداریم.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;