آینده تبرید از آن مبرد R1234ze برای چیلرها

به گزارش تاسیسات نیوز، کریر اعلام کرده است مبرد R1234ze(E) با GWP پایین را به عنوان بهترین راه حل پایدار و بلندمدت برای چیلرهای اسکرو می داند.

 

 

 

کریر به یک فهرست بلندبالا از سازندگان مهم چیلر می پیوندد که در حال حاضر از R1234ze(E) استفاده می کنند اما می گوید به تولید چیلرهای HFC R134a در همه مناطق از جمله اروپا ادامه می دهد. علاوه بر کریر، سازندگانی که در حال حاضر چیلرهای 1234e تولید می کنند شامل کلایماونتا، ایردال، استار رفریجریشن، کافلی، بلوباکس و کلایماترم است.

 

 

 

تولیدکننده آمریکایی می گوید R1234ze(E) را به عنوان راه حل بلندمدت پایدار برای نسل بعد و بهترین جایگزینی که از اهداف کاهش گاز F معادل CO2 در اروپای 2030 حمایت می کند می داند.

 

 

 

 

کریر پیش بینی می کند تقاضای مشتری برای چیلرهای HFO-1234ze(E) با GWP پایین با تکمیل مقررات ملی و اروپایی افزایش می یابد. همچنین ورود چیلرهای اسکرو با دمای اب خروجی بالا همراه با HFO 1234ze(E) بسیار پایین به عنوان ابزاری برای توسعه پمپ حرارتی این شرکت انتظار می رود.

 

 

 

شرکت قبلا نصب 6 چیلر R1234ze در سوئیس که مقررات استفاده از مبردهای HFC رادر چیلرهای بالای 600 کیلووات ممنوع کرده کامل کرده است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;