آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان راه و ساختمان هستیم

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، آمادگی کامل این مجموعه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه راهسازی و ساختمان سازی را اعلام کرد و افزود: کشور ما صاحب اندیشه و ثروت است و قطعا نیروی انسانی یک ثروت محسوب می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمدعلی زهره‌ای امروز، اول آذرماه در نشست هم اندیشی با نخبگان دانشگاهی استان گیلان، با بیان اینکه همه مشکلات به دست نخبگان حل خواهد شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در طول ۴۵ سال گذشته در بسیاری از عرصه های علمی و فناوری کشور، انقلاب ایجاد کرده است.
وی جوانان نخبه و دانشگاهی را بهترین ظرفیت برای توسعه کشور دانست و افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی یک مجموعه علمی است که با زمین و هوا و دریا در قالب فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی و بنادر و کشتیرانی و راه آهن و حمل و نقل ریلی و مسکن و ساخت و زیرساخت و مطالعات و خاکشناسی و آزمایشگاه و… در ارتباط است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه را دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیرو دانست و عنوان کرد: نیمی از این نیروها دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند.
زهره ای، وزیر راه و شهرسازی را جوانی نخبه، انقلابی و پای کار دانست که برای جامعه نخبگانی کشور احترام قائل است و متذکر شد: دیدار با نخبگان استان ها در حوزه راه و شهرسازی یکی از ماموریت های ماست.
وی مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی را یک مجموعه بزرگ علمی در کشور دانست و متذکر شد: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان را تکلیف می دانیم، زیرا شرکت های دانش بنیان ظرفیت نخبگانی کشور هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی آمادگی کامل این مجموعه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه راه‌سازی و ساختمان سازی را اعلام کرد و افزود: کشور ما صاحب اندیشه و ثروت است و قطعا نیروی انسانی یک ثروت محسوب می شود.
وی خواستار مشارکت نخبگان در طرح نهضت ملی مسکن و حوزه‌های حمل و نقلی شد و اضافه کرد: پروژه‌های مختلفی در حوزه حمل و نقل و زیرساخت از خارج از کشور برای وزارت راه و شهرسازی تعریف شده و به دنبال ورود به بازارهای بین‌المللی با استفاده از اندیشه نخبگان کشور هستیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;