آلودگی‌های نفتی معضلی بزرگ برای مردم عسلویه

 

 بخشدار ویژه عسلویه گفت: آلایندگی‌های نفت و گاز مشکلات زیادی برای مردم عسلویه ایجاد کرده است.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز سید محمد احمدپور  نشست «نحوه تعامل نفت و گاز با منطقه عسلویه» اظهار کرد: عسلویه از مناطق تاثیرگذار در صنعت است و باید استفاده لازم را از امکانات و ظرفیت موجود ببریم.

وی به اهمیت و نقش تعامل حوزه نفت با مردم منطقه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حساس و استراتژیک منطقه و همچنین وجود تأسیسات عظیم پالایشگاهی، مردم منطقه انتظارات به حقی دارند و آن‌گونه که باید و شاید حق آنها ادا نشده است لذا امیدواریم مسئولین نفت و گاز نسبت به ادای حق مردم حسن نیت خود را نشان دهند.

بخشدار ویژه عسلویه افزود: آلودگی‌های ناشی از تأسیسات پالایشگاهی مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به ‌وجود آورده است که نگاه ویژه و تدابیر مسئولانه مسئولین نفت و گاز را می‌طلبد که از پرداخت عوارض آلایندگی دریغ نکنند.

وی به نقش مردم به ‌عنوان حامیان اصلی صنعت نفت از بدو تأسیس تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: تلاش در ایجاد رضایتمندی از سوی مسئولین حوزه نفت و شرکت‌های مستقر در منطقه امری واجب است و امیدواریم با به‌کارگیری تلاش و توان مسئولیت اجتماعی خود را سرلوحه کار قرار دهند.

احمدپور اظهار کرد: عسلویه در چند سال اخیر آن‌طور که باید مورد بررسی و تصمیم‌گیری‌های مناسب قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: قسمتی که بیشتر مورد دید و توجه مردم است به مسائل شهری و بخش‌های مورد تماس مردم و اعضای جامعه مربوط می‌شود؛ به طوری که عدم اتخاذ تصمیم و عملکرد مناسب نه تنها باعث پیشرفت و ترقی شهر نمی‌شود بلکه موجبات نا‌رضایتی مردم و اعضای جامعه را فراهم خواهد کرد.

این مسئول افزود: تمام مناسبات، تصمیمات و امور شهری به خاطر مردم است یعنی اگر مردم نباشند هیچ مسئول، اداره و حتی مقامی معنی پیدا نمی‌کند، پس مردم باید در رأس تمام امور بوده و مطلع از همه چیز باشند و کارها و تصمیمات برای رضایت و راحتی مردم باشد.

وی افزود: رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که در سفر خود به این منطقه داشته‌اند از واجبات است لذا از مسئولین حوزه نفت نیز انتظار داریم برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی مردم منطقه گام‌های اساسی را بردارند.

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;