آغاز بکار نمايشگاه تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي با حضور وزير صنعت

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در این نمایشگاه بیش از 600 شرکت تولیدکننده داخلی و خارجی آخرین و جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود را ارائه داده اند.

بر اساس اطلاعیه ستاد خبری این نمایشگاه در این نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای فرانسه، کره جنوبی، انگلیس، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن،‌کانادا، تایلند،‌ اسلوونی، اسپانیا، آلمان، روسیه، بلژیک، ایرلند، هنگ کنگ، جمهوری آذربایجان، عربستان و امارات عربی متحده حضور دارند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع برپا شده و در حاشیه آن قرار است همایش ملی تهویه صنعتی و بهداشتی برگزار شود.

همچنین در این نمایشگاه بیش از سی کارگاه علمی و آموزشی نیز برگزار خواهد شد؛ کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش شامل؛ تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی و سردخانه ای، تجهیزات گرمایشی، تولیدکنندگان تجهیزات شیرآلات، لوله و اتصالات، تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی تأسیسات و تولیدکنندگان خدمات جانبی و تأسیسات است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی تا 28 مهر هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

پایان پیام /.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;