آغاز به‎کار دوازدهمین همایش ICOPMAS

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‎های دریایی (ICOPMAS 2016) امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و متخصصان و کارشناسان ۳۰ کشور دنیا در تهران آغاز به کار می‎کند.





این همایش در موضوع هیدرودینامیك و رسوب ( امواج و جریانات دریایی ، طوفانهای حاره ای و سونامی ، انتقال رسوب، فرسایش و زمین ریخت شناسی، اندازه گیری و تحلیل پارامترهای دریایی ، انرژی های تجدیدپذیر دریایی) مدیریت سواحل و بنادر (مدیریت یكپارچه مناطق ساحلی (ICZM)، مدیریت بحران مخاطرات دریایی ، GIS و سنجش از دور ، مدیریت و فن آوری در بنادر برنامه ریزی فضایی مناطق ساحلی) مهندسی بندر و سازه‎های ساحلی ( برنامه ریزی و طراحی بنادر، طراحی و اجرای سازه های ساحلی، بازرسی، تعمیر و نگهداری سازه های ساحلی ، تجهیزات و مصالح نوین ساخت سازه های ساحلی ، هیدروگرافی و لایروبی) مهندسی فراساحلی و خطوط لوله ( طراحی و ساخت سازه های فرا ساحلی، بازرسی، تعمیر و نگهداری سازه های فرا ساحلی ، طراحی و اجرای خطوط لوله دریایی، ژئوتکنیک دریایی) و محیط زیست دریایی و ایمنی (مدیریت ایمنی بنادر و دریانوردی،كنوانسیونها، قوانین و مقررات بین‎المللی، آلودگی و اثرات زیست محیطی سازه‎ها و حمل و نقل دریایی، زیستگاههای ساحلی و دریایی) برگزار می شود.





دوازدهمین همایش بین‎المللی سواحل، بنادر و سازه‎های دریایی(ICOPMAS 2016) فردا در هتل المپیك تهران برگزار خواهد شد. این همایش 12 آبان ماه به کار خود پایان می دهد.





بیش از 50 شركت مهندسین مشاور و پیمانكار داخلی و خارجی در زمینه های مرتبط سواحل و بنادر و تجهیزات دریایی در نمایشگاه جانبی این همایش حضور خواهند داشت.



منبع: تین نیوز







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;