آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مسعود بیات منش اظهار کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان استان در ۷ رشته مهندسی، معماری (صلاحیت‌های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت‌های نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی و همچنین آزمون پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و ۶ رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه‌برداری و شهرسازی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در پایه‌های یک، دو و سه در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲) به طور همزمان با دیگر استان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: در آزمون این دوره مجموعا ۶هزار و ۸۹۰ نفر در استان خوزستان داوطلب شده‌اند که ۱۹ درصد از داوطلبان زن و ۸۱ درصد مرد هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در ۳ شهرستان و ۵ حوزه اهواز (دانشگاه شهید چمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان) و شهرستان دزفول (دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول)  و همچنین شهرستان بهبهان (دانشگاه آزاد واحد بهبهان) برگزار می‌شود.
بیات منش خاطرنشان کرد: نتایج آزمون از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;