آزادی ۱۵ مهندس زندانی با جرائم مالی غیر عمد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس اعلام کرد: ۱۵ زندانی جرائم مالی غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی از زندان های فارس آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، دکتر مجتبی زوربخش در آیین هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی افزود: این اقدام یک حرکت تأثیرگذار فرهنگی و بخشی از اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در راستای حمایت از مهندسان عضو این سازمان است.
وی با تقدیر از همکاری نیک اندیشان نقشه بردار و انجمن مهندسان محاسب استان و همچنین یکی از خیرین جامعه مهندسی اظهار کرد: در قالب طرح نذر رهایی تعداد ۱۵ مهندس زندانی با پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال به همت جامعه مهندسی استان فارس آزاد شدند . از این تعداد ، ۵ مهندس دربند توسط سازمان نظام مهندسی استان فارس با پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون ریال ، ۵ مادر مهندس به صورت مشترک توسط نیک اندیشان نقشه بردار استان و انجمن مهندسین محاسب با پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال و ۵ برادر زندانی به همت یکی از خیرین جامعه مهندسی با پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
هشتمین مرحله طرح نذر رهایی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی به میزبانی اداره کل زندان های استان فارس برگزار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;