آرماسل به خاورمیانه می آید

به گزارش تاسیسات نیوز، آرماسل – یک تولیدکننده برتر جهانی در زمینه کف های انعطاف پذیر برای بازار عایق های تجهیزات و یک تولیدکننده فوم های مهندسی شده با عملکرد بالا اعلام کرد در حال ساخت یک کارخانه جدید در بحرین است. این کارخانه که در پارک سرمایه گذاری بین المللی بحرین (BIIP) واقع خواهد شد، قرار است با سرمایه گذاری بالغ بر 16 میلیون دلاری احداث شود. پیش بینی می شود این پروژه بیش از 100 شغل در سه سال اول ایجاد کند.

 

 

 

 

آرماسل عایق های لاستیکی الاستومری برای بازار گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) در GCC و آفریقا تولید می کند.

 

 

 

 

رشد اقتصادی و تقاضای قوی در بخش ساختمان سبب ایجاد تقاضا برای محصولات HVAC در منطقه شده است. بحرین در حوزه مشاغلی که نیازمند این محصولات در منطقه خاورمیانه هستند، رشد قوی داشته و کارامدترین فراوری کالاهای تجاری با کوتاه ترین زمان سفر بین بندر، فرودگاه و مناطق تولید لجستیک را دارا می باشد.

 

 

 

 

بحرین همچنین از طریق یک گذرگاه 25 کیلومتری با بزرگ ترین اقتصاد شورای همکاری خلیج فارس یعنی عربستان سعودی در ارتباط است.

 

 

 

شورای توسعه اقتصادی بحرین (EDB) با فرایندهای استقرار و ثبتی خود به آرماسل کمک کرد.

 

 

 

زاید ال زیانی -وزیر صنایع، تجارت و گردشگری بحرین- گفت: دولت بحرین زیرساختارهای جهانی برای شرکت هایی مثل آرماسل ایجاد کرده و مشاغل ایجاد شده، پیوسته مزایای اقتصادی و لجستیکی از حضور در اینجا به همراه خواهند داشت. انتخاب بحرین به عنوان محلی برای کارخانه آرماسل بازتاب اعتماد سرمایه گذار برای محیط مناسب ماست. این یک پروژه بسیار مهیج است و ما به دنبال کار نزدیک با آرماسل هستیم.

 

 

 

 

آرماسل در دو حوزه شغلی اصلی کار می کند: عایق پیشرفته و فوم های مهندسی با عملکرد بالا. واحد عایق پیشرفته، فوم های انعطاف پذیر برای عایق کاری تجهیزات فنی مورد استفاده برای انتقال انرژی، گرمایش و لوله کشی (H&P) در ساختمان های مسکونی و تجاری و نیز خطوط فرایند صنایع می سازد.

 

 

 

 

فوم های مهندسی با عملکرد بالا که توسط آرماسل ساخته می شود در طیف وسیعی از بازارها از جمله حمل و نقل، اتومبیل سازی، انرژی بادی، ورزش و ساختمان سازی استفاده می شود. محصولات آرماسل سهم زیادی در راندمان انرژی جهانی دارند.

 

 

 

 

بخش تولید بحرین سهم قابل توجهی در اقتصاد این کشور داشته و حدود 14.6% GDP واقعی را به خود اختصاص داده است که یک رشد 20% در 5 سال گذشته را نشان می دهد. این دومین بخش در حوزه غیرنفتی است که به اقتصاد این کشور کمک می کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;