آدربایجانشرقی دومین رتبه شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی ساختمان

 رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۲ هزار و ۶۱۰ داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کارشناسان رسمی ماده ۲۷، کاردان ها و معماران تجربی در این استان ثبت نام کرده اند.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمد صادق آسایش، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از این تعداد، ۲ هزار و ۵۶ نفر خانم و ۱۰ هزار و  ۵۵۴ نفر آقا هستند، افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان استان با کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته ۱۶لغایت ۱۸ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه امتحانی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این آزمون در شهرهای تبریز، اهر, مراغه، بناب، مرند و میانه برگزار می شود، اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه برای مهندسان، کارشناسان رسمی ماده ۲۷، کاردان ها و معماران تجربی به صورت تستی برگزار خواهد شد.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: این آزمون با رعایت الزامات مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان برگزار می شود.
آسایش، با بیان اینکه آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه امتحانی در میان استان های کشور است، ادامه داد: این تعداد حوزه های امتحانی صرفا جهت رفاه حال داوطلبان و تسهیل در آزمون بخصوص در شرایط کرونایی تعیین شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;